Son Filmler :

Exodus : Gods and Kings !

    Arkadaşlar merhaba ; bu yazımda sizlerle " Exodus : Gods and Kings " adlı filmimiz hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Bunu söylemek açıkçası beni çok üzüyor ancak gün geçmiyor ki bu benim temiz umutlarım tekrar ve tekrar kırılmasın :) . Belki dinler tarihinin ( bu şekilde ifade etmek ne kadar doğru bilmiyorum ama ) " En Fantastik " olaylarından biri olarak tanımlayabileceğimiz Hz. Musa'nın hayatını anlatan filmimiz beni çok heyecanlandırmıştı. Çünkü aynı hikayenin çizgi film versiyonu olan " The Prince of Egypt " beni muazzam etkilemişti ve belki de bu güne kadar izlediğim en güzel çizgi film diyebilirim. Bu kadar başarılı bir şekilde çizgi filmi yapılan bir hikayenin beyaz perdeye aktarılmış hali benim çok ilgimi çekmişti ve bende merakla filmimizi izlemeye başladım. Ancak film oyunculuklarından , efektlerine kadar o kadar başarısız bir film olmuş ki gerçekten çok şaşırdım. Christian Bale gibi bir oyuncunun oynadığı bir film için " oyunculuk performansı kötü " diyebileceğim aklıma gelmezdi ancak oldu. Oyunculuk kötü ; başta da söylediğim gibi dinler tarihinin en fantastik olayını beyaz perdeye aktarıyorsanız efektlerinizin kötü olmak gibi bir şansı bence olmamalı. Çünkü filmim merkezinde fantastik öğeler bulunuyor. Oyunculuk kötü , efektler kötü , bir de üstüne mevcut hikayenin bazı noktalarının değiştirilerek anlatılması filmi adeta felakete götürmüş. Filmin toplamında yer alan fantastik öğeler ve etkileyiciliğini topladığınızda aşağıda paylaştığım ve The Prince of Egypt çizgi filmine ait olan sahnenin etkileyiciliğinin ve kalitesinin 4'te 1'i olamayacağını iddaa ediyorum. Buradan da anladım ki bazı hikayeler sadece çizgi film olarak kalmalı. Hatta bunun en büyük örneklerinden bir diğeri de " The Last Airbender " 'dır benim için. Keşke film afişindeki kadar etkileyici olsaydı. Ben gerçekten hiç beğenmedim ve izlerken çok sıkıldım.
     Çizgi filme ait gif'e baktıkça gerçekten ne kadar çok beğendiğimi tekrardan hatırladım. Muazzam bir sahne olmuş :). Gördüğünüz üzere filmi o kadar beğenmedim ki mevcut olayın farklı versiyonlarını övmeye başladım. Sonuç olarak filmimizin İmdb puanı : 6,2 ve benim bu filme puanım gönül rahatlığıyla 10 üzerinden 1. Filmi izlemenizi tavsiye etmem ; bu konu hakkında bir film izlemek isterseniz " The Prince of Egypt " 'i tavsiye ederim. Hepinize bol sinemalı günler...




Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger