Son Filmler :

Ghost Shark !

     Arkadaşlar merhaba; bu yazımda sizlerle gerçekten yazmayı bile istemediğim bir film olan " Ghost Shark " hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Hayal gücümüzü zorlayalım ve orjinal bir senaryo ortaya çıkaralım diyen bir insan topluluğunun sonunda hayalet bir köpek balığı noktasına gelmeleri gerçekten benim dehşete kapılmama sebep oldu. Filmi izlediğim her an " Bunu da yapmış olamazlar " şeklinde kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Saçmalama sınırlarını en sonuna kadar kullanan ve yetmeyip bir de bu filmin ikincisini çeken bir topluluğun filmini pek fazla yorumlayamayacağım sanırım. Bir film nasıl her anlamda kötü olabilir bilemiyorum. Her şeyi gerçekten çok kötü. Çekiminden,senaryosuna,oyuncularından,efektlerine kadar kocaman bir fiyasko. Gerçekten olamaz ama oldu. Hemen konuyu sonuca bağlamak istiyorum. Filmimizin İmdb puanı: 3,6 ve benim bu filme puanım 10 üzerinden gönül rahatlığı ile kocaman bir 0 :). Bu filmi izlemeyin hatta gördüğünüzde kaçın.

NOT: Filmin fragmanını izlerken şu noktayı yakaladım. Filminde fragmanında yer alan müzik ; benim de çok sevdiğim korku-gerilim türü filmi olan Evil Dead'in fragman müziği. Böyle bir şey olamaz gerçekten. Film tam anlamıyla fiyasko.

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger