Son Filmler :

İçimdeki Ses !


Geçtiğimiz yılın Türk yapımı bir komedi filmi olan İçimdeki Ses ile karşınızdayız bugün. Başrolde karşımıza özellikle komedi türünde başarılı bir oyuncu olarak tanıdığımız Engin Günaydın karşımıza çıkıyor. Aynı zamanda filmin senaryosu da Engin Günaydın'a ait.
Engin Günaydın'ın canlandırdığı Selim karakteri annesiyle yaşayan 40lı yaşlarda kendi halinde bir yazardır. Bir gün çok güzel bir bayan Ayşıl ile tanışır. Ve Selim'e çok tuhaf gelen bir biçimde Ayşıl ondan çok hoşlanır. Film boyunca ise onların hikayesini izliyoruz.
Türk sinemasının özellikle son dönemlerde çektiği başarılı komedi filmleri sayesinde benim de Türk filmlerine karşı ilgim arttı. Ancak İçimdeki Ses filmi başarılı oyunculuklarına rağmen çok bekleneni karşılayan bir film olmamış. Komik, eğlenceli sahneler olsa da hep belli bir seviyenin altında kalmış. Filmimizin imdb puanı 5,9 benim filme puanım 4/10. Film her ne kadar çok kötü olmasa da ben pek eğlenemedim, o yüzden izlemenizi tavsiye etmiyorum.Ama yine de karar size kalmış. Herkese keyifli seyirler.


Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger