Son Filmler :

MARVEL CINEMATIC UNIVERSE !



Bu bloğun takip edenlerin pek çoğunun ben ve Halit gibi Marvel Dünyasını çok sevdiğini ve filmlerini merakla beklediğini varsayıyorum. O yüzden ben de sizler için Marvel'in Sinematik Evrenine bir bakış hazırladım. Merak etmeyin bunu yaparken sizleri çok sıkmamaya çalışacağım. :)
Bildiğiniz üzere Marvel'in 90lardan bu yana pek çok filmi oldu. Ancak Marvel'in Sinematik Evreni dediğimizde 2008de Iron Man'in ilk filmi ile başlayan 3 aşamalı bir seriyi ifade etmiş oluyoruz. Peki bu seride neler var:
1.Aşama : Avengers'ın Toplanması

2008 Iron Man
2008 Incredible Hulk

2010 Iron Man 2 

2011 Thor
2011 Captain America : The First Avenger

2012 The Avengers

Gördüğünüz üzere birbirlerinden ayrı seriler gibi gözükseler de hepsi birbiriyle bağlantılı. Bu aşamaya kadar izlediğimiz filmler aslında bir nevi avengersa hazırlık aşaması gibi düşünülebilir. 

2. Aşama


2013 Iron Man 3
2013 Thor: The Dark World

2014 Captain America: Winter Soldier
2014 Guardians Of the Galaxy

2015 Avengers: Age Of Ultron
2015 Ant Man

Agents Of Shield, Agent Carter ve Daredevil dizileri de 2.aşamanın içinde kabul edilebilir. Temmuz ayında izleyici ile buluşacak olan Ant Man ile Marvel Sinematik Evrenin 2.aşaması tamamlanmış oluyor. Avengers: Age Of Ultron'da karşımıza çıkan iki karakter olan Scarlet Witch ve Quicksilver'la ilgili bir ayrıntıdan da bahsetmeden geçemeyeceğim. Bu iki karakter aslında Avengers ve X-men dünyasının ortak karakterleridir. Bu iki kardeşin babası aslında X-men serisinden tanıdığımız Magneto. Zaten X-men'in son filminde de Quicksilver karakterini izlemiştik. Ancak Marvel bu karakterlerin tüm haklarını satın alamadığı için Avengers'da mutant kardeşliğinden veya babalarından bahsedemiyorlar, ayrıca iki film serisinde de farklı oyuncular tarafından canlandırılıyorlar. 
Gelelim 3. ve son aşamaya:
3. Aşama

2016 Captain America: Civil War
2016 Doctor Strange

 2017 Guardinas Of the Galaxy 2
2017 Thor: Ragnarok
2017 Black Panther

2018 Avengers: Infinity War Part 1
2018 Captain Marvel
2018 Inhumans

2019 Avengers: Infinity War Part 2

Kesinlikle çok heyecanlı bir 3.aşama bizi bekliyor. Her biri için ayrı ayrı heyecanlansam da en çok Captain America: Civil War'ı merak ediyorum. Kısaca konusundan bahsetmek gerekirse bu filmde kahramanlarımız arasında bir İç Savaş çıktığına tanık oluyoruz. Kaptan Amerika'nın karşısına Iron Man'in çıkacak olması da son derece ilginç. Tabiki burada başlayan hikaye 3.aşamanın geri kalan filmleri ile de devam edecek. 
Sizleri çok sıkmadan Marvelin Sinematik Evrenine kısa bir bakışla tanıtım yapmaya çalıştım. Umuyorum ki sizler de benim kadar heyecanlısınız. Hepimize şimdiden keyifli seyirler, bol sinemalı günler. :)


Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger