Son Filmler :

A Walk To Remember !

Bugün sizlerle 2002 yapımı bir film olan "A Walk to Remember" (Uzaktaki Anılar)'dan bahsedeceğim.
A Walk to Remember internetteki neredeyse tüm film listelerinde karşıma çıkan, her sitede mutlaka izleyin şeklinde gözüme sokulan bir filmdi. O yüzdendir ki dayanamayıp sonunda izledim. Ama keşke izlemeseydim diyorum.
İki tane birbiri ile gayet zıt baş karakterimiz var, Landon (Shane West ) ve Jamie (Mandy Moore). Landon lisenin popüler çocuğu, Jamie ise münzevi bir hayata sahip, sessiz, sakin, zeki kızımız. Her Hollywood highschool filminde olduğu gibi çeşitli koşullar, ders, okul ödevi, okul etkinliği vs... bu ikliyi bir araya getirir. Sonra da her zaman olan olur. Filmimizde burada gidişat biraz farklı. Değişik bir sona doğru ilerliyor, ancak çok da öngörülemez bir son değil.
Konu hakkındaki fikirlerimi geçersek genel olarak oyunculuklarda da bir yetersizlik söz konusuydu. Herkes anlaşmışçasına çok yapmacık oynuyordu. Jamie karakterinin insanı sinir edici pek çok özellikle dolu bir karakter olduğu kısmını bu kadar olumsuzluğun yanında görmezden gelip bahsetmiyorum bile. Gerçekten de bu film nasıl bu kadar ünlü bir film olmuş anlamadım. Ayrıca herkes neden mutlaka izlenmesi gerektiğini düşünüyor onu da bilemiyorum. Acaba iyi filmlerin kıymetini anlamak için mi bu filmi izlememiz gerekiyor?
Kısacası sizin de anladığınız üzere ben filmi sevmedim. Onu izlerken giden vaktime acıdım.
Filmin imdb puanı beni hayrete düşüren bir şekilde 7,4. Ben ise sırf çok düşük puan vermekten hoşlanmadığım için ve filmdeki emek hatrına 4/10 veriyorum. İzlemek isteyen herkese keyifli seyirler.

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger