Son Filmler :

Ali Baba ve 7 Cüceler !

     Arkadaşlar merhaba; bu yazımda sizinle aylardır yazılması gereken haberleri ve filmi paylaşmak istiyorum. Bildiğiniz üzere Cem Yılmaz'ın son filmi çok iddaalı bir şekilde vizyona girdi. Bizim için bu filmi özel yapan şey ise; filmi özel gösteriminde Cem Yılmaz ile birlikte izlemiş olmamız.Bu anlamda bizim için güzel bir deneyim oldu. Özel gösterim havası çok farklıydı. Herkes sinema sektörüyle o kadar ilgiliydi ki ister istemez" Ben neredeyim " sorusunu sordurtuyordu kendi kendimize. Ortamdaki ambians insana filmi beğenme baskı yaratıyor; aslında benim en dikkatimi çeken izlenim bu oldu. Böyle bir fırsatı elde etmemize vesile olan herkese buradan teşekkür etmek istiyorum.

     Filmimize dönecek olursak;ortamın etkileyiciliğinin yanında maalesef ben filmimizi beğenmedim.Oyunculuklar kötüydü şeklinde bir yorum yapamam çünkü oyunculuk anlamında filmde herhangi bir problem olduğunu düşünmüyorum. Filmdeki ana problem kesinlikle senaryo idi. Filmde yer alan öğeler absürd komedi ancak filmin çizgisi hiç bir zaman absürd komedi noktasına ulaşamadı. Bu sebepten ötürü ne olduğu tam olarak belli olmayan komedi türünde bir film ortaya çıktı. İzlediğim sahneler bende " Film komik ancak bu kadarı fazla " dedirtecek kadar karmaşa yer alıyordu. Filmin kendi içinde kendini bulamamış olması benim filme odaklanmamı zorlaştırmış oldu bu sebepten ötürü. Ek olarak; senaryoda bazı sahneler maalesef ve maalesef izleyince sizinde hatırlayabileceğiniz filmlerden alıntı gibi görünüyordu. Bazı konuların başlama şekillleri vb. durumlar filmin senaryo anlamında ne kadar orjinal olduğu sorusunu akıllara getiriyor.

     Filmimizi görsel anlamda değerlendirmem gerekirse; filmin belkide en sevdiğim yanı diyebilirim. Efektler anlamında bu güne kadar yapılmış en iyi örnekler yer alıyordu. Kaliteli efektlerin yer alması aynı zamanda olası muhtemel Türk aksiyon filmleri için de bir umut olabileceğinin en büyük göstergelerinden biri bence.

     Sonuç olarak ben filmimizin senaryosunu maalesef hiç beğenmedim. Filmimizin İmdb puanı: 6,9 ve benim bu filme puanım maalesef 10 üzerinden 5. Hepinize bol sinemalı günler

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger