Son Filmler :

Star Wars: The Force Awakens!


Biraz geç kalmış bir yazı ile karşınızdayız bugün; Star Wars: Güç Uyanıyor.
Yıllar sonra karşımızda bir efsanenin devamı. Sonunda bizim neslinde bu seriyi sinemada izleme şansı oldu. İtiraf etmeliyim ki bu filme dair pek bir ümidim yoktu. İzlemeyi biraz da bu yüzden bu kadar erteledim. Sonuçta yıllar sonra çekilen devam filmlerinden hangisini iyi hatırlıyoruz ki. Ama Star Wars ... Hiçbir şüphe duymadan söyleyebilirim ki MUHTEŞEM. O yazıların ekranda aktığını görmek, o tanıdık melodiyi duymak hiç bu kadar mutlu etmemişti.
Bildiğiniz üzere Star Wars 6 filmlik bir seri. 4-5-6.filmler 1980li yıllarda, olayların başlangıcını anlatan 1-2-3.filmler ise 2000li yılların başında çekildi. Aslında biz Star Wars hayranları yıllar sonra gelen devam filmlerine alışığız. O yüzden 2015te gelen 7.film belki de bizleri şaşırtmamalıydı. Ama pek çoğunuz gibi ben de 1-2-3ü çok sevmediğim için (aslında 3ü bu kategoriden ayrı tutabilirim zorlarsam 1i de , ama 2yi hiç sevmiyorum) 7.filme dair ön yargılarım vardı. Ama iyi ya da kötü her türlü izleyecektim. J.J. Abrams'ın elinden çıkmış 2015 yapımı bir Star Wars filmini sinemada izleme şansını kaçıramazdım. Film kötü de olabilirdi, buna hazırdım. Ama dediğim gibi MUHTEŞEM. Senaryosu kurgusu o kadar iyiydi ki her şey o kadar güzel yerli yerine oturuyordu ki... Biz zaten aşina olduğumuz karakterleri, isimleri, yerleri ve ışın kılıçlarını yeniden görmekten son derece mutluyduk. Bir de bunlarla birleşmiş böylesine güzel bir hikaye ve böylesine güzel oyunculuklar da karşımıza çıkınca sadece bitmesin diye umarak 135dk boyunca yüzümüzde bir gülümseme ile filmi izledik. Gerçekten oyunculuklar da çok iyiydi. Eskilerin yanına eklenen yeni isimler. Çoğu pek de aşina olmadığımız bu yeni isimlerin rollerine bu kadar iyi oturmaları gerçekten de hem hayrete düşürüyor hem de hayranlık uyandırıyor. Özellikle başrolde izlediğimiz Daisy Ridley gerçekten de izlemeye devam etmek isteyeceğiniz bir isim.
Bir tane bile olumsuz ayrıntı olmaz mı filmde? Açıkçası ben bulamıyorum. Evet belki 4.film ile çok fazla benzerlik içeriyordu. Pek çok ayrıntı vardı aynı olan. Ama bu sizi rahatsız etmiyor. Aksine geçmişe dönük bu ayrıntıları görünce ilk filmi hatırlayıp mutlu oluyorsunuz. Biraz daha objektif bakabilmek ve sakinleşmek için yorumu yazmadan önce filmin üzerinden bir iki gün geçmesini bekledim. Ama hala değişen bir şey yok. Hala mükemmel. Hala tekrar izlemek, devamını görmek için deliriyorum. Film başlar başlamaz Star Wars'a özgü o yazıların çıkmasıyla beraber eski, tanıdık, çok sevdiğiniz bir ortama geri dönmüş gibi hissediyorsunuz ve bu gerçekten harika.
Sonuç olarak eğer bir Star Wars hayranıysanız lütfen daha fazla beklemeden filmi izleyin. Bir ay oldu ve daha fazla geciktirmek gerçekten hata olur. Açıkçası ben daha önce izlemediğim için pişmanlık duyuyorum. Çünkü filmden çıktığımdan beri aklımda sadece iki soru var : devam filmi ne zaman geliyor ve hemen yarın tekrar izleyemez miyim? :D Gördüğünüz üzere bir an önce izlemek lazım. Filmimizin imdb puanı 8,5 ayrıca Top 250de 64.sırada. Benim ise filme puanım 10/10. Hatta daha yüksek eğer mümkünse. Hepinize keyifli seyirler.
The Force is calling to you!


Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger