Son Filmler :

Room !


Yine oscar adaylarından biri ile karşınızdayız. Room! Ya da geçtiğimiz günlerde vizyona girdiği adıyla Gizli Dünya.
Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine size hiç konudan bahsetmeyeceğim. Gerçi fragmanı izlediğinizde zaten film hakkında büyük ölçüde fikir sahibi oluyorsunuz.
Başrollerde Brie Larson ve ona eşlik eden küçük oyuncu Jacob Tremblay'i izliyoruz. Her ne kadar en iyi kadın oyuncu oscarına adaylığı ile Brie Larson'ın adını çok fazla duymuş olsak da Jacob Tremblay'in oyunculuğu benim daha çok ilgimi çekti. O küçük yaşına rağmen sergilediği performans gerçekten de olağanüstüydü. Hatta büyük ölçüde filmi ilerleten de onun oyunculuğu, canlandırdığı Jack karakteriydi.
Peki genel olarak bakarsak nasıl bir filmdi? Başlangıçta karşımızda bir oda ve içinde yaşayan iki insan var. Zaman geçtikçe ise onların hikayelerini öğreniyoruz. Kesinlikle etkileyici bir film. Ama açıkçası ben biraz daha şaşırmak isterdim. Hikayeleri ortaya çıktığında daha fazla şaşırmak ve bu hikayenin de biraz daha filme yayılarak verilmesini isterdim. Zaman geçtikçe biraz daha ayrıntı, her ayrıntı da biraz daha şaşırmak ve üzülmek. Ama onun yerine film bize olan her şeyi tek bir noktada anlatıp ondan sonra daha fazla duygular, kişiler üzerinden ilerlemeyi seçmiş. Hatta bir çırpıda her şeyi anlattığı noktayı bile üstün körü geçmiş. Önemli olan neler olduğu değil, önemli olan anne ile çocuğunun arasındaki ilişki demek istemiş belki de bize. Ama bütün bunlar filmi oldukça yavaş ilerleyen bir film haline getirmiş. Her ne kadar etkileyici bir film olsa da en iyi film oscar adaylığı için kendisini zayıf buldum.
Filmimizin imdb puanı 8,3 ve Top 250de 127.sırada. Benim de filme puanım 8/10. Herkese keyifli seyirler.

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger