Son Filmler :

2016 Oscar Sonuçları !

     Arkadaşlar merhaba; bu yazımda sizlerle klasik Oscar gecesi değerlendirmesi yapacağım. Biraz geç oldu biliyorum ancak emin olun biz de şoku yeni atlatabildik. Her yıl olduğu gibi bu yıl da " En İyi Film " adaylarından oluşan görselimizi beğendiğinizi umuyorum. Bu oscar gecesi başta ben olmak üzere baya sürprizli oldu. Benim en büyük hayal kırıklığım Oscar alacak filmleri belirleyen değerli akademi üyeleridir. Oscar bir ütopya ve insanların hayallerini süsleyen bir gece. Bu sebepten ötürü büyük bir pazarlama sahnesi artık. Takip edenler fark etmiştir; "Oscars" hashtag ile herhangi bir tweet attığınızda yanında Oscar heykelciğinin çıkması bu görsel şölen için ne kadar yatırım yapıldığının en büyük göstergesi. Ancak akademi son yıllarda daha çok filmlerin kalitesinden ziyade kendince o yıl belirlediği temaya en yakın olan filme " En İyi Oscar " 'ını vermekten yana oylarını kullanıyor. Oscar gecesinin genel temasını izlediğinizde En İyi Film oscarının " Spotlight "'a gideceği çok bariz ortaya çıkmıştı. Özellikle Lady Gaga'nın sahne şovundan sonra ben %100 en iyi film Spotlight dedim. Yazımda da belirtmiştim Spotlight başarılı bir film ancak En İyi Film oscarını alacak kadar değil. Ancak sevgili akademi böyle uygun gördü ve 88. Oscar Gecesi'nin En İyi Filmi olarak " SPOTLIGHT "'ı seçti. Benim için tam bir hayal kırıklığıydı. 

     Benim en çok ilgimi çeken diğer bir unsur The Martian ve benim favorim olan Brooklyn'in hiç oscar almaması oldu. Benim için ilginç noktalardan biri bu oldu. Mad Max yıllardır " Neden fantastik filmlere Oscar verilmiyor ? / Neden Hobbit'e Oscar verilmedi ? " sorularıma ve çokca yakınmalarıma inat akademi tarafından toplamda 6 adet Oscar'a layık görüldü. Bu bence fantastik film dünyası ve sevenleri adına umut verici bir sinyal oldu. Yüzüklerin Efendisi'nden beri çünkü fantastik film sevenler olarak Oscar'ı göremiyoruz. Oscar gecesi adına aldığım en güzel not ise Leonardo Di Caprio'nun " En İyi Erkek Oyuncu " Oscarını alması oldu. Kesinlikle yıllardır almayı hak eden bir isim ki kendisinin büyük bir destekleyicisiyim ancak Leonardo Di Caprio Oscar'ı bence alabileceği en kötü filmi ile aldı ( aday oldukları arasından ). Çünkü Leonardo Di Caprio'nun bende Top noktaya ulaştığı 2 tane filmi var. Biri Shutter Island diğeri ise Inception. Özellikle Inception ile Oscar'ı alamayıp The Revenant ile alması beni gerçekten buruk bir sevince itti. Sonuç olarak Leonardo Di Caprio isminin yanına Oscar'ın gelmesi hepimizi sevindirmiştir diye düşünüyorum.

     Sizlerle şimdi Oscar gecesinden önce yaptığımız tahminler ve sonuçları paylaşacağım. Benim her zaman ki gibi performansım kötü ancak neyse ki Fahri Akademi üyeliği bulunan Sena her zamanki gibi isabetli tahminleriyle dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Hepinize bol Oscar gibi parlayan bir gün diliyorum.

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger