Son Filmler :

Edge of Tomorrow


2014 yapımı "Yarının Sınırında" adlı filmle karşınızdayız. Başrollerde Tom Cruise ve Emily Blunt'ı izliyoruz.
Konuyla ilgili çok ayrıntıya girmeden şu şekilde açıklayayım sizlere; film ileri bir gelecekte uzaylı saldırısı altındaki dünyada geçiyor. Kalan insan ırkı dünyayı geri alabilmek, yaşayabilmek adına savaşıyorlar. Bundan sonrası ise oldukça farklı. Heyecanı kaçmasın diye spoiler vermek istemiyorum. Hem uzaylıların gösterilişi alışık olduğumuzun dışında hem de genel olarak filmin işlenişi. Ortaya sundukları teoriyi oturttukları temel de gayet güzel olduğu için senaryoda açıkta pek bir şey kalmıyor. Ayrıca aksiyon açısından da gayet tatmin edici olduğunu söylemeliyim.
Oyunculuğa gelirsek zaten beğendiğim bir oyuncu olan Emily Blunt'un oyunculuğu yine gayet başarılıydı. Kafamda her daim oyunculuğu ile ilgili soru işaretlerine sebep olan Tom Cruise için ise bu filmde başarılı bir oyunculuk sergilediğini söyleyebilirim.
Yani karşımızda farklı bir senaryo, bol aksiyon ve başarılı oyunculuklarla dolu bir film var.
Ben filmi izlerken çok keyif aldım. Hepinize de izlemenizi tavsiye ediyorum.
Filmimizin  imdb puanı 7,9 benim de filme puanım 9/10. Herkese keyifli seyirler.

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger