Son Filmler :

Demolition !


Bugün sizlerle 2015 yılının başarılı yapımlarından biri olan Demolition - Yeniden Başla hakkındaki görüşlerimi paylaşacağım.
Başrollerde Jake Gyllenhaal ve Naomi Watts gibi iki başarılı oyuncu karşılıyor bizi. Jake Gyllenhaal tarafından canlandırılan Davis karakteri trafik kazasında eşini kaybeder. Sonrasında ise dışarıdan mükemmel gözüken bir hayatın içine giriyoruz. Eşini kaybettikten sonra hayata yeniden, sıfırdan başlamak için Davis'in çabasını izliyoruz.
Demolition bize olağanüstü bir oyunculuk vaad ediyor. Jake Gyllenhaal son yıllarda oynadığı pek çok yapımla bizlere ne kadar iyi bir oyuncu olduğunu göstermişti aslında ama bu filmi ben oyunculuğunun zirvesi olarak görüyorum. Eğer bu filmi sıkılmadan izliyorsak bu tamamen izlediğimiz olağanüstü oyunculuk sayesinde.
Başrole başka birini koysak belki konu oldukça sıradan kalabilirdi. Ama Jake Gyllenhaal'ın oyunculuğu ile film sıradan bir dram filmi olmanın ötesine gitmiş. Anlatmak istediklerini gayet başarılı bir şekilde aktarmış bizlere.
Naomi Watts'tan hiç bahsetmedim. Aslında kendisi çok sevdiğim bir oyuncudur ve bu filmde de her zamanki gibi çok başarılı. Ama başrol o kadar dikkat çekici ki benim için kendisi biraz ikinci planda kaldı.
Uzun lafın kısası Demolition sizi büyüleyen bir dram filmi. İmdb puanı 7,1 benim de filme puanım 8/10. Herkese keyifli seyirler.

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger