Son Filmler :

Fantastic Beasts and Where to Find Them !

     Arkadaşlar merhaba; bu yazımızda sizlerle hepimizin merakla beklediği " Fantastic Beast and Where to Find Them "hakkındaki fikirlerimizi paylaşmak istiyorum. Harry Potter ile büyüyen ve onu hayranlıkla takip eden bir insan olarak bu dünyaya ait bir film izlemek fikri bile beni heyecanlandırması için yeterli aslında. Bu yüzden 4DX izlemeyi tercih ettiğimi de belirtmek isterim. Ancak film bence izleyiciye beklenen şeyi sağlayamadı. Film genel anlamda Hogwarts dışında kalan fantastik dünyanın adeta bir tanıtım filmi gibi olmuş maalesef. Genel anlamda bir aksiyon olmamasının yanında filmde üretilen aksiyonun zorlama olduğu kanaatindeyim.Gerçekten Harry Potter serisinin dışında kalan bu dünyayı görmek; tanıdık isimleri duymak çok etkileyiciydi ancak film izleyiciyi filmin içine bence alamadı. Sanki bir belgesel tadında ilerleyen film son 5 dk sında bir şeyler göstermeye çalışmış ve bu sayede izleyiciyi memnun edeceğini düşünmüş sanırım. Harry Potter serisinden hiç bilmediğimiz bilgileri öğrenmek güzeldi ancak bunun için bu boyutta bir çalışması yapılması gerekiyor muydu bilmiyorum. IMDB'de 5 filmlik bir seri halinde görünüyor. Belki bu sebepten ötürü bu kadar yumuşak bir başlangıç yapmış olabilirler ancak mevcut izleyiciyi de kaybetme ihtimallerini göz önünde bulundurmak zorundalardı. Filmde saklanan güzel bir sürpriz var ancak bunu burada söylemeyeceğim tabii ki :).

   Filmdeki oyunculuklar genel anlamda başarılıydı ancak ben ana karakterin güçlü bir şekilde kurgulandığına inanmıyorum. Harry Potter karakteri nasıl her filmde beklenmedik bir güç gösterisi yaptıktan sonra burada da ana karakterin belli bir yetenek seviyesinde olmasını bekliyorsunuz doğal olarak. Bu anlamda ciddi bir eksiklik olduğunu söyleyebilirim.

     Filmimiz görsel anlamda gayet başarılıydı. Ancak bu konuda şunu söylemek isterim. Harry Potter serisi dünyasına ait bir film yapıyorsanız görsel çalışmalarınız mecburen başarılı olmak zorunda. Aslında diğer yönde bir seçim hakkı olmamalı. Bu sebepten ötürü; mevcut film özelinde bunu bir başarı kriteri olarak saymak istemiyorum artık.

    Sonuç olarak filmimiz IMDB'de 8 almış durumda. Ben de belirttiğim sebeplerden ötürü filmimize 10 üzerinden 6 veriyorum. 3D izlemek zorunda olduğunuzu düşünmüyorum. 2 boyutlu olarak da izlemeniz en azından serinin ilk filmi özelinde yeterli olacağını düşünüyorum. Dediğim gibi adeta bir tanıtım filmi olmaktan öteye geçemediğini düşünüyorum en azında serinin ilk filmi için. Hepinize bol sinemalı günler...



Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger