Son Filmler :

Triple 9!


Bugün geçtiğimiz yılın beni en çok heyecanlandıran filmlerinden biri ile karşınızdayız. Kod 999!
Triple 9, polisiye türünde bir film. Çeteler, suça karışmış polisler, iyi polis, kötü polis, mafya. Konu ile ilgili ayrıntı vermeyeceğim, bence kod 999'un ne olduğunu izlerken öğrenmeniz daha etkileyici. Bunun dışında çok zengin bir oyuncu kadrosuna sahip. Casey Affleck, Woody Harrelson, Anthony Mackie, Kate Winslet, Gal Gadot sadece bunlardan bir kaçı. Böyle olunca heyecanlanmamak elde değil. Ancak filme gelirsek tam bir hayal kırıklığı. O kadar sönük bir film ki bu saydığım insanların oyunculukları bile bir anlam ifade etmiyor. Kate Winslet gibi bir ismin canlandırdığı güçlü kadın karakter o kadar eksik, o kadar sönük ki. Böylesine muhteşem bir oyuncu neden böyle bir şey yapmış diyorsunuz. Ama bunu diğer oyuncularda da görünce bunun filmle ilgili genel bir problem olduğuna, filmin zaten baştan sona eksik ve yanlış olduğuna kanaat getirdim. O konu ve o oyunculuklarla neler yaratılabilecekken böyle bir film ortaya çıkmış olması gerçekten çok üzücü. Oyuncular bile adeta burada olmak istemiyoruz derler gibi geldi bana.
Ben açıkçası bu filmi zaman kaybı olarak görüyorum ve izlemenizi tavsiye etmiyorum. Filmimizin imdb puanı 6,3 benim puanım ise konu ve oyuncular hatırına 4/10. Keyifli seyirler.

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger