Son Filmler :

Day Watch !

     Arkadaşlar merhaba ; bu yazımda sizlerle " Day Watch " adlı filmimiz hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Filmimiz Rus yapımı fantastik bir film ve ilk kez Rus yapımı fantastik bir film izlediğimi de itiraf etmem lazım. Açıkçası ilk başlarda bu sebepten ötürü çok heyecanlanmıştım ve karanlık-aydınlık arasındaki savaşı konu alması itibariyle de başarılı bir film olabilir umuduyla izlemeye başladım. Sonuç ne oldu diye merak ederseniz kocamannnnnnn bir hüsran. Ben gerçekten Amerika dışındaki diğer ülkeler tarafından yapılmış olan fantastik filmleri gerçekten izlemekten korkuyorum artık. Bir film bu kadar başarısız olabilir ; görüntüleri bu kadar kötü olabilir ve bu kadar kötü bir oyuncu ekibi kurulabilir. Gerçekten bu filmi izlemeyin ; zamanınızı harcamayın. Ben böyle bir hata yaptım siz yapmayın :).

     Sonuç olarak filmimizin İmdb puanı : 6,6 ve benim bu filme puanım 10 üzerinden 1. Hepinize bol sinemalı günler diliyorum.

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger