Son Filmler :

In Your Eyes !

     Arkadaşlar merhaba ; bu yazımda sizlerle son zamanlarda izlediğim en orjinal film olduğuna inandığım " In Your Eyes " hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Filmimiz 2014 yapımı bir film ve bu filmi keşfettiğim için çok mutlu olduğumu belirtmek isterim. Filmimizin konusu ; küçüklüklerinden beri zaman zaman birbirlerinin gözlerinden dünyaya bakabilen ve aldığı kokudan dokunduğu nesneye kadar her şeyi hisseden iki insanın arasında tam anlamında bağlantının kurulmasıyla başlayan ; aslında kategori kısmında olmasa da fantastik öğeler içeren bir macera olarak tanımlayabilirim. Filmin genel havasına romantik-komedi hakim diyebilirim ancak çok etkileyici ve işleniş biçimi çok farklı. Ben filmin konusuna tamamıyla bayıldım ; bu kadar orjinal bir senaryo ile karşılaşmak gerçekten son zamanlarda mümkün olmuyor ve bu anlamda senarist Joss Whedon'a özel bir tebrik etmek istiyorum. Zaten benim izleyeceğim romantik-komedi böyle olabilirdi ve oldu. Beni filmin konusu gerçekten çok etkiledi ve hala heyecanlı olduğumu söyleyebilirim. Bu fantastik durum metin anlamında çok güzel izleyiciye anlatılıyor ama bu fantastik yapı izleyiciye kaliteli ve etkili bir şekilde gösterilemiyor kanaatindeyim. Karakterlerin arasındaki konuşmadan gördüklerin şeyin gayet ve kaliteli olduğu anlaşılırken ; yapılmaya çalışılan efektler maalesef ki beklentimin biraz fazla altındaydı. Bu çok başarılı hikaye ve başarılı bir oyunculuk performansına sahip filmin içinde maalesef bu sahneler açıkçası çok göze battı. Bu kadar orjinal yapıya sahip filmi biraz geç izlediğime inanıyorum. Romantik-Komedi olgusunun çok dozunda yapıldığını ve benim gibi bu tarz filmlerden açıkçası sıkıntıdan bunalan bir izleyiciyi dahi hiç sıkmadı. Böyle bir filmi izlediğim için çok mutluyum çünkü bence sinema sektöründe ciddi anlamda bir metin ve konu sıkıntısı. Adeta çoğu film bir diğerinin farklı versiyonları ve bu durum benim gerçekten canımı sıkan bir unsur. Yaratıcılığın sınırlarının zorlandığında orjinal ve başarılı şeyler ortaya çıkacaktır ancak çoğu senarist kolay olan yolu seçiyor ve kaba tabirle " tutması kesin " konulara , olay örgülerine odaklanıyor. 

     Filmi izlerken bir anda aklıma sebebini anlayamadığım şekilde Adam Fawer'ın " Empati " kitabı geldi. Aslında orada fantastik etmenler doz anlamında çok yüksekti ancak romantizmin de içerisinde olduğunu göze alırsak bu iki hikayeyi birbirleri ile bağdaştırdım. Şu anda düşünüyorum da ne kadar başarılı bir hikaye olduğunu tekrardan hatırlamış oldum. 

     Sonuç olarak filmimizin İmdb puanı : 7,2 ve benim bu filme puanım görsellerde problem olduğuna inandığım için 10 üzerinden 8 vermeyi planlıyordum ancak bu kadar orjinal bir hikayenin daha iyi bir şekilde değerlendirilmesini istediğim için ve bu hikayenin böyle bir imtiyazı hak ettiğine inandığım için 9 veriyorum.. İzlemenizi şiddetle tavsiye ederim ; beğeneceğinizi umuyorum. Hepinize iyi seyirler...



Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger