Son Filmler :

Recep İvedik 1 !

     Arkadaşlar merhaba ; bu yazımda sizlerle Türk Sinema sektörünün bence en başarılı ve efsanevi filmi olan Recep İvedik serisinin ilk filmi hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Bu ister kabul edilsin ister edilmesin ancak Recep İvedik karakteri Türk Sinema dünyasının gördüğü en orjinal karakter olmasının yanında bence en başarılı komedi filmi. Recep İvedik karakteri o kadar içimizden ve doğal ki ister istemez bir anda benimsediğimizi düşünüyorum. Filmi izlerken ister istemez gülmeye başlıyorsunuz. Bir komedi filminin en büyük başarı göstergelerinden birinin bu olduğunu düşünüyorum. İşin daha başarılı tarafı ise izleyiciye Recep İvedik karakteri hissettirmeden ufak ama anlamlı mesajlar göndermesi. Bu yüzden ben komedi türünde Recep İvedik serisini tek geçerim. İlk filmimizin konusuna gelmemiz gerekirse ; Recep İvedik karakteri zengin bir iş adamının yerde cüzdanını bulur ve onu teslim etmek için Antalya'ya yola çıkar. Yaptığı Antalya yolculuğu ve Antalya'da otelde kaldığı sürece yaşadığı olayları konu alıyor diyebiliriz. 

     Filmimizi oyunculuk anlamında değerlendirmem gerekirse ; Şahan Gökbakar'ın bu filmde Recep İvedik karakterini tanıttığını ancak Recep İvedik karakterinin tamamen oturmasının diğer filmlerle birlikte olduğuna inanıyorum. Bu filmde de kesinlikle başarılı ancak diğer filmlerde ben Recep İvedik karakterinin daha oturmuş ve başarılı olduğuna inanıyorum.

    Sonuç olarak filmimizin İmdb puanı : 4,9 ve benim bu filme puanım 10 üzerinden 8. Hepinize iyi seyirler...



Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger