Son Filmler :

Recep İvedik 2 !

     Arkadaşlar merhaba  ; bu yazımızda sizlerle Recep İvedik 2 hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Bence gelmiş geçmiş en başarılı Türk Komedi film serisinin 2. filmi ve bence önceki filmi katlayan bir yapım olmuş. Ben ilk  izlediğim filmden daha komik bir izlememin yanında teknik anlamda daha sağlam bir yapım olduğuna inanıyorum. Şöyle ki ilk filmde bazı sahnelerin görüntü anlamında kalitesiz olduğuna inanıyorum. Özellikle bu sonuca 2. filmi izledikten sonra vardığımı söyleyebilirim. Bu farkı gördükten sonra Recep İvedik serisi hakkında şöyle bir sonuca vardım. Seri olarak filmde Recep İvedik karakteri kendi içinde gelişiyor ve güncelleniyor bu bence çok önemli bir gelişme çünkü tutmuş bir karakteri sürekli izleyiciye güncelleme yapmadan da gösterebilirdi ve kolay yolu seçmiş olurdu. Ancak Şaha Gökbakar zor olan yolu seçmiş ve Recep İvedik karakterinde de gelişmeler yapmış ki bunun için bi kendisini takdir etmek lazım. Diğer yönden hikaye her filmde farklı tatta ve daha iyi bir olay örgüsüne sahip. Bu filmde de ayrıca Recep İvedik karakterinin Ninesi ile birlikte yaşadıklarını konu alıyor. Recep İvedik gibi orjinal bir karakterin tabiki de orjinal bir ninesi olmalıydı ve bu karakterin de ayrı bir başarılı olduğunu düşünüyorum.

     Sonuç olarak ben ikinci filmi ilk filmden daha çok beğendim. Filmimizin İmdb puanı : 4,4 ve benim bu filme puanım 10 üzerinden 9. İzlemeyenler için izlemelerini tavsiye ederim. Eğlenceli vakit geçireceğinizden emin olabilirsiniz. Hepinize iyi seyirler...



Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger