Son Filmler :

Recep İvedik 3 !

     Arkadaşlar merhaba ; bu yazımda sizlerle Recep İvedik 3 filmi hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Genel anlamda Recep İvedik serisi komedi barajının üzerindedir ancak peş peşe başarılı filmler geldikten üçüncü filme açıkçası ben çok beğenmedim. Yani beğendim tabiki ama diğer filmler ile kıyaslayınca beğendim maalesef. Hele ki beni bu filmde en çok rahatsız eden konu şudur. Bu filmde baş rolleri Şahan Gökbakar , Zeynep Çamcı ile paylaşıyor. Şimdi diyeceksiniz ne var bunda. Zeynep Çamcı Recep İvedik 2 filminde çok konuşulan Starbucks sahnesinde kasa görevlisi rolündeydi. Bu filmde de karşımıza akrabası olarak çıktı. Açıkçası bunu fark etmek benim filme karşı olan motivasyonumu etkiledi. Çünkü iki farklı karakteri aynı kişi canlandırınca benim şöyle bir beklentim oluyor. Demet Akbağ bence Türkiye'deki en başarılı kadın oyuncudur kendisi ve çoğu filmde birden fazla karakteri canlandırır. Ancak bu karakterler fiziksel ve kişilik özellikler olarak birbirinden o kadar ayrıdır ki aynı kişinin canlandırdığına inanmazsınız ve bağdaştıramazsınız. Ancak bu filmdeki Zeynep Çamcı ve ikinci filmdeki Zeynep Çamcı hem dış görünüş olarak hem de tavır olarak aynı yapıda olduğu için kafamda " Piyasada oyuncu mu kalmadı da bu şekilde yaptı ? " sorusu gezmeye başladı. Bilmiyorum belki çoğu izleyici fark etmemiştir ancak benim dikkatimi çekti ve bu filme karşı motivasyonumu çok düşürdü. Ayrıca komedi seviyesi açısından ve olay örgüsü anlamında serinin diğer filmleri ile kıyasladığımda daha zayıf olduğuna inanıyorum.
 Zeynep Çamcı
Demet Akbağ
     Sizler için bu iki görseli hazırladım. Açıkçası ben Demet Akbağ ile Zeynep Çamcı'nın oyunculuklarını kıyaslamıyorum. Tekrardan söylemek isterim ; Demet Akbağ adeta Türkiye'nin Merly Streep'idir bence. Ancak gördüğünüz üzere ilk görsel izleyici de ne etki yaratıyor ; ikinci görsel ne etki yaratıyor. Aralarındaki etki ve algı bence uçurum. Umarım anlatmak istediğim şeyi bu şekilde daha iyi anlatabilmişimdir.

     Sonuç olarak serinin3. filmini ben en başarısız Recep İvedik filmi olarak tanımlıyorum. Filmimizin İmdb puanı : 4,1 ve benim bu filme puanım 10 üzerinden 6. Hepinize iyi seyirler...



Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger