Son Filmler :

Recep İvedik 4 !

     Arkadaşlar merhaba ; bu yazımda sizlerle Recep İvedik serisinin 4. filmi hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Filmimiz 2014 yılında vizyona girdi ve benim Recep İvedik serisinde en çok güldüğüm film diyebilirim. Şahan Gökbakar'ın kendini her filmde bu kadar güncelleyebilmesi ve güldürme dozunu bu kadar arttırması gerçekten büyük bir başarı. Bunu ülkemizde başaran herhangi biri olduğuna inanmıyorum. Bu dalda tartışmasız en başarılı isim kendisidir benim için. Bu filmde de anladım ki ; hem kendisini sürekli geliştirip güncellerken aynı zamanda Recep İvedik karakterini de güncelliyor. Çok başarılı bir karakter yaratmak bir başarı ancak bunu sürdürebilmek daha büyük bir başarı. Bu ülke ne bomba ; unutulmaz karakter gördü ancak hiç biri bir Recep İvedik olamadı bence. Şahan Gökbakar'ın bu karakteri ve dolayısıyla filmi bu günlere getirmesi kendisinin çalışkanlığının ve yeteneğinin en büyük göstergesi olarak görüyorum. Ben kendisini ayrıca şu konuda da tebrik etmek istiyorum. Bazı sanatçılar var ki ; bir konuda başarılı olunca etrafındaki her türlü işe atlamaya çalışıyorlar ancak Şahan Gökbakar'ın " Benim işim bu " bakış açısı ve kendisini sürekli geliştiren bir bakış açısına sahip olması benim kendisine duyduğum saygıyı arttırıyor. Bence komedi filmi anlamında çıtayı kendisi belirliyor. Kendi kendisini geçmeye çalışıyor ki gişe sayılarından da bunu anlamak çok mümkün. Sözün kısası kendisini çok takdir ettiğimi söylemem gerekir.

     Filmimizin konusuna gelmemiz gerekirse ; bu günlerde de All Star versiyonu yapılan Survivor'a Recep İvedik'in katılmasını konu alıyor. Ben açıkçası önceki 3 filmden sonra daha ne kadar güldürebilir diye düşünürken bu filmi izlerken çok eğlendim. Benim için önceki 3 filmi gölgede bıraktı. Survivor'ın Recep İvedik'e çok iyi uyarlandığını düşünüyorum ve bu kadar eğlenceli ve komik olmasını beklemiyordum.

     Sonuç olarak filmimizin İmdb puanı : 4,1 ve benim bu filme puanım 10 üzerinden temiz bir 10. Hepinize iyi seyirler...



Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger