Son Filmler :

Jessabelle !

     Arkadaşlar merhaba ; bu yazımda sizlerle 2014 yapımı " Jessabelle " adlı film hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Filmimiz Paranormal Activity , Sinister , The Purge ve Insidious gibi başarılı korku - gerilim türü filmlerin yapımcıları tarafından yapılmış yeni bir film. Benim açıkçası bu filmi izlememin en büyük sebebi buydu. Bu söyledi 4 filmi de çok severek ve beğenerek izlemiştim ; aynı duyguları bu film için de yaşayacağıma inandım açıkçası. Ancak bende tamamen büyük bir hayal kırıklığı yarattı. Filmin konusu o kadar ve o kadar The Skeleton Key( bu film hakkındaki yorumumuza da bloğumuzdan ulaşabilirsiniz ) filmini andırıyor ki tam bir fiyasko bu anlamda. Bu senaristlerin problemi nedir gerçekten anlamıyorum. Genelde tutan korku filmi temalarını birleştirip ortaya bir şey çıkarmaya çalışmak benim için tamamıyla kolaycılık. Bu yüzden bu film hakkında çok fazla yorum yapmak istemiyorum. Sadece biraz konusundan bahsedip bitirmek istiyorum yazımı. Filmimizin konusu ; kızı kaza geçirdikten sonra 4 ay boyunca tekerlekli sandalyeye mahkum kalan kızını eski evlerine tekrardan getirir ve kızın gelmesiyle paranormal olaylar yaşanmaya başlar. Gerçekten SIKICI , SIKICI ve ÇOK SIKICI. Orjinal hiç bir öğeye raslayamayacaksınız eğer izlerseniz. Adeta bir zaman öldürme makinası olarak tanımlıyorum ki zaten 90 dakikalık bir film. 

     Sonuç olarak filmimizin İmdb puanı : 5,4 ve açıkçası korku-gerilim türü filmine ilgi duyan hemen hemen bütün örneklerini izlemeye çalışan biri olarak benim için felaket bir sonu. Teknik anlamda başarılı uygulanmış bir örnek olması dahi şu anda benim için önemli değil .Belki çok izleyen biri olmasaydım filmi daha çok beğenebilirdim ancak bende korkunç bir algı bıraktı. Bu yüzden bu filme puanım 10 üzerinden 1. Hepinize bol sinemalı günler...


Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger