Son Filmler :

Shame !


Bugün sizlere 2011 yapımı bir Steve McQueen filmi olan Shame/Utanç'tan bahsetmek istiyorum.
Bu filmi bir süre önce izledim ancak hakkında neler söyleyebileceğime karar veremediğim için bugüne kadar sizlerle paylaşmamıştım. Shame, Michael Fassbender ve Carey Mulligan'ın başrollerinde olduğu ve Michael Fassbender tarafından canlandırılan Brandon karakterinin New York'ta yaşayan bir seks bağımlısı olduğu psikolojik dram türünde bir film. Bloğumuzun takipçileri bilirler ki ben Michael Fassbender'in oyunculuğunu çok severim. Oynadığı neredeyse bütün filmleri izlemeye çalışırım, çünkü açıkçası karşıma kötü bir film çıkmayacağına dair bir inancım var. Shame'i de işte bu şekilde izledim. Ancak bu defa beklediğim gibi olmadı. Oyunculuk anlamında söylememe gerek yok sanırım film mükemmeldi, iki isim de. Ama bunun dışında ben filmi izlerken gerçekten sıkıldım. Yarattıkları karakterin psikolojisini bizlere yansıtmakta çok başarılıydılar, ama yine de üzgünüm ki filmi izlerken keyif aldığımı söyleyemeyeceğim.
Pek çok festivalleri gezen, pek çok ödül toplayan, golden globe adaylığı bulunan film gerçekten de tam anlamıyla bir festival filmi havasında. Eğer bu tarz karakterlerin psikolojilerini yansıtmak üzere çekilen filmleri seviyorsanız keyif alabilirsiniz, ama onun dışında sıkılacağınızı düşünüyorum.
Filmimizin imdb puanı 7,3 benim de puanım filmdeki emek ve muhteşem oyunculuklara istinaden 6/10. Herkese keyifli seyirler.

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger