Son Filmler :

Fifty Shades Of Grey !


Son zamanların en çok konuşulan, en fazla merak uyandıran filmi "Grinin Elli Tonu". 
Önce kitaplarıyla sonra da filmi ile ister istemez hepimizin duyduğu ve merak ettiği bu film sevgililer gününde vizyona girdi ve büyük bir ilgiyle karşılandı. Tabiki böyle bir şeye kayıtsız kalmak olmaz. Ben de o yüzden izledim ve görüşlerimiz sizlerle paylaşmak istiyorum.
Filmimizin başrollerinde iki isim görüyoruz, Dakota Johnson ve Jamie Dornan. Konusunu ise şu şekilde özetleyebilirim; Anatasia Steel (Dakota Johnson) İngiliz edebiyatı son sınıf öğrencisidir. Okul gazetesi röportajı için gittiği Seattle'da Mr. Grey (Jamie Dornan) ile tanışır ve bundan sonra kendisini bambaşka bir dünyada bulur. Aslında tahmin ediyorum ki izlemeseniz de pek çoğunuz zaten konuyu ayrıntılı bir biçimde biliyorsunuz. 
Öyleyse gelelim filme. Film maalesef ki benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. Öncelikle oyunculuk anlamında tam bir fiyasko. Üzülerek söylüyorum ki filmdeki iki isim de hiç rol yapamamış. Oyunculuğu bir kenara bıraksak bile film için söylenebilecek iyi bir şey bulamıyorum. Çünkü gerçekten de çok sıkıcı ve saçma bir filmdi. İzlerken zaman geçmek bilmedi resmen. Bir türlü ilerleyip sona ulaşamadım sanki filmde. Sadece yorumlamak adına sonuna kadar sabrettim. Bir türlü akmıyordu film. Ayrıca filmdeki tüm diyaloglar da gülünç denecek derecede saçmaydı. Sanırım filmde beğendiğim tek şey müziklerdi. 
Genel olarak da anlaşıldığı üzere ben filmi sevmedim. Ama eminim içinizde merakına yenik düşüp bu filmi izleyecek olanlar olacaktır. Onlar için tavsiyem filmi hiçbir şey beklemeden izlesinler. 
Filmimizin imdb puanı 4,2. Benim de filme puanım 4/10. İzlemek isteyen herkese keyifli seyirler.

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger