Son Filmler :

Takva !

     Arkadaşlar merhaba ; bu yazımda sizlerle 2006 yapımı bir Türk filmi olan " Takva " hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Takva kendi döneminin en çok konuşulan ve bol ödüllü bir yapımı. Benim de çok beğendiğim Türk filmleri arasında. Filmin konusu ; kendi inançları doğrultusunda bir dini topluluğun içine giren bir kişinin zaman içinde kendi inançlarını , davranışlarını , bağlı oldu dini topluluğu sorgulaması ve yaşadığı problemleri konu alan bir film. Ana karakterin film süresince gerçekleşen psikolojik olarak değişimi ise çok başarılı bir şekilde beyaz perdeye aktarılmış. Benim her zaman keyifle izlemeyi tercih edebileceğim bir Türk filmi olduğunu çok rahat bir şekilde söyleyebilirim.

     Filmimizi oyunculuk anlamında değerlendirmem gerekirse ; başrolde yer alan Erkan Can'ın ve Güven Kıraç'ın çok başarılı bir oyunculuk performansı sergilediklerine inanıyorum. Ben bu iki ismin filmi çok farklı bir noktaya taşıdıklarını düşünüyorum. İki usta ismin bu denli başarılı performansını aynı anda izlemek bizler için büyük bir şans olarak görüyorum. Oyunculuk anlamında bu iki isim izleyiciyi doyuruyor bu konuda hem fikirim ancak yan rollerde yer alan oyuncuları da ister istemez beğenemiyorsunuz. Bu iki isim filmi o kadar domine etmişler ki ; yan rolleri etkisiz ve zayıf göstermişler. Bu yüzden ben yan rolleri pek beğenemediğimi söyleyebilirim.

     Filmimizi görsellik anlamında değerlendirmem gerekirse ; kısa bir yorumum olacak. Filmin bazı sahneleri gerçekten çok çok başarılıydı , mükemmel açılardan çok güzel mekanlar ve olaylar izledik ancak bazı sahneler de vardı ki insan gerçekten bu filmde bunun ne işi var diyor ister istemez. Özellikle ışıklandırma bazı sahnelerde o kadar zayıf ve saçmaydı ki o noktalarda az da olsa algımın düştüğünü söyleyebilirim.

     Sonuç olarak filmimizin İmdb puanı : 7,5 ve benim bu filme puanım belirttiğim sebeplerden ötürü 10 üzerinden 8. İzlemeyenler için kesinlikle tavsiye edebileceğim bir film. Hepinize bol sinemalı günler...


Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger