Son Filmler :

Earth to Echo !

     Arkadaşlar merhaba ; bu yazımda sizlerle 2014 yapımı " Earth to Echo " adlı film hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Ben ilk olarak filmin afişini gördüğüm zaman çok ilgimi çekti. Dedim ki kendi kendime ; " Uzay ile alakalı güzel bir film kesin " ardından filmin konusunu okuduğumda 4 arkadaş bir uzaylıdan gelen sinyaller almaya başlarlar ve sonradan bunun bir yardım çağrısı olduğunu kavrarlar. Aynen bu sözlerle anlatılmış ; ben de severek izleyebileceğimi düşündüm ve fragmanını izlemeden başladım. Filmi izlemeye başlayınca filmin direkt olarak bir çocuk filmi olduğunu anladım ve hayal kırıklığına uğradım. Filmdeki görsellerin başarısız olduğunu söyleyemem ki en beğendiğim tırın parçalanma sahnesinin bir görselini buldum ancak gif formatında olduğu için daha hızlı ve keserek koymuşlar , siz bunu daha slow motion ve daha ayrıntılı olarak hayal edin. Neden hayal edin diyorum çünkü bu filmi izlemenizi tavsiye etmiyorum. Film kötü , algısı çok düşük ve artık el kamerasıyla çekilmiş gibi gösterilen filmleri izlemekten çok sıkıldım. Maalesef biri bir filmde bir şey yapıyor (sanırım bunun öncüsü Paranormal Aktivite'dir ancak çok başarılı bir örnektir) ; diğerleri de hemen bunu uygulamaya çalışıyor. Bir film teknik anlamda zayıf olabilir ancak özgünlükten uzak olması benim açımdan kabul edilebilir bir şey değil maalesef. Hatta tırın dağılma sahnesi de Transformer'a yapılan bir atıf olarak da düşünülebilir istenildikten sonra. Filmin kendine ait özgün bir havası olmadığı için ; her bir parçası alıntı gibi geliyor bana.
     Filmimizi oyunculuk anlamında değerlendirmek istemiyorum çünkü oyunculuk adına değerlendirilecek bir şey olduğuna inanmıyorum. Filmimizin İmdb puanı : 5,7 ve benim bu filme puanım 10 üzerinden 3. Hepinize bol sinemalı günler...


Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger