Son Filmler :

Into the Storm !

     Arkadaşlar merhaba ; bu yazımda sizlerle 2014 yapmı " Into the Storm " adlı film hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Filmin konusu ; Amerika'da gerçekleşen gelmiş geçmiş en şiddetli fırtınayı konu alıyor. Benim bu filme başlamadan önceki beklentim şöyleydi ; mükemmel yıkıcı , yaratıcı ve etkileyici fırtına sahneleri görmek istiyordum ve bu beklentimin %70'inin karşılandığını söyleyebilirim. Oyunculuk anlamında çok bir beklentim yoktu sadece görsellik anlamında doymak istedim bu filmde. Çok başarılı ve yaratıcı sahneler gördüm hatta en beğendiğim sahnelerden biri olan ateşten hortum fikrinin görselini bulup aşağıya da ekledim. Ancak görsellik anlamında şöyle bir beklentim vardı. Filmin içinde her anlamda mükemmel bir hortum ile karşı karşıya kalıyor izleyici ancak benim bu anlamda en merak ettiğim nokta o devasa ve süper güçlü hortumun kalbiydi ve bu anlar o kadar kısa ve zayıf gösterildi ki ben açıkçası mutsuz oldum. Bu konulara kendimce ilgi duyuyorum ve bu filmde bunu görmek için sabırsızlanıyordum ancak gerçekten çok fazla zayıf kaldı o anlar. Hortumun kalbindeki o muazzam atmosferin daha slow motion ve etkileyici bir şekilde gösterilmesini isterdim açıkçası.
     Filmimizi oyunculuk anlamında değerlendirmem gerekirse ; dediğim gibi çok fazla bir bekletim yoktu çünkü o niyetle filmi izlemedim ancak bazı dikkat çekmek istediğim ve beni rahatsız noktalar var. Filmimizin başrollerinde hepinizin The Hobbit serisinden Thorin karakteriyle tanıdığımız Richard Armitage ve The Walking Dead'den tanıdığımız Sarah Wayne Callies yer alıyor. Açıkçası Richard Armitage'i farklı bir filmde izlemek benim açımdan çok iyi oldu çünkü kendisinin iyi bir oyuncu olduğuna dair fikrimin daha da sağlamlaştığını söyleyebilirim. Ancak Richard Armitage ve Sarah Wayne Callies dışında diğer oyuncuların performansını hiç beğenmediğimi hatta çok yapay olduğunu söyleyebilirim. Bu anlamda beklentim olmamasına rağmen bu kadar da zayıf kalmamalıydı fikrindeyim.

     Sonuç olarak filmimizin İmdb puanı : 5,6 ve benim bu filme puanım başrolleri dışında filmin genelinde zayıf bir oyunculuk performansı olması ve görsel anlamda eksik olduğuna inandığım birkaç nokta olduğuna inandığım için 10 üzerinden 6 veriyorum. Bu arada şunu da eklemek isterim Sena ile birlikte şöyle bir karar aldık. Artık her hafta salı - perşembe ve cumartesi günleri yazılarımızı yayınlama kararı aldık. Sizleri de bilgilendirmek istedim bu konuda. Hepinize bol sinemalı günler...



Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger