Son Filmler :

Edward Scissorhands !

     Arkadaşlar merhaba; bu yazımda sizlerle 1990 yapımı; Tim Burton'ın muazzam hikayesinden esinlenerek çekilen ve Johnny Depp'in çok başarılı performansıyla yıldızlaşan filmimiz " Edward Scissorhands " hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Benim çok sevdiğim ve her izlediğimde çok etkilendiğim bir film. Johnny Depp filmde elleri makaslardan olan ve toplumdan tamamen soyutlanmış bir karakteri canlandırıyor. Bu karakteri tekrardan topluma karışmasını konu alan filmimiz her anlamda çok başarılı bir eser. Açıkçası ben Johnny Depp'i bu film ile birlikte tanıdım ve yeteneğinin ilk olarak bu filmde farkına vardım diyebilirim. Konumuz zaten çok orjinal ki Tim Burton'nın o muazzam hayal gücünden kaleme dökülmüş bir hikaye. Film aynı zamanda müthiş bir görsel yapıya da sahip ki bunu izlediğinizde daha iyi anlayacaksınız. Bu filmi çoğu kişinin izlediğini tahmin ediyorum ; izlemeyenlerin de en kısa sürede izlemelerini tavsiye ederim çünkü kendi zamanına göre çok başarılı bir yapım.

     Sonuç olarak benim bu filme olan beğenim aşikar ve filmin kendi dönemine göre çok başarılı olduğunu kabul etmek lazım. Filmimizin İmdb puanı: 8 ve benim bu filme puanım 10 üzerinden 10. Hepinize iyi seyirler..



Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger