Son Filmler :

Into The Wild !


Into the wild-Özgürlük Yolu! 2007 yapımı, iki oscar adaylığı, imdb top 250de 157.sırada Christopher McCandless'ın maceralarını anlatan biyografik nitelikte bir film.
Öncelikle şunu söyleyerek başlamak istiyorum ki Into the Wild son dönemlerde izlediğim en etkileyici filmlerden biri ve hayata bakış açınızı değiştirebilecek nitelikte bir film.
Emile Hirsch tarafından canlandırılan baş karakter Christopher McCandless 23 yaşında üniversiteden yeni mezun olmuş son derece başarılı bir gençtir. Mezuniyetten sonra biriktirdiği 24.000 doları bir hayır kurumuna bağışlar ve her şeyi geride bırakarak ortadan kaybolur. Plansız bir seyahate çıkmıştır. "I now walk into the wild." Yani vahşi doğanın içine doğru yürümektir. Tek istediği sick society - hasta toplumdan uzaklaşmaktır.

Binaların, kuralların, kariyerlerin, planların arasına hapsolmuş bir insan ırkının özgürlük yolculuğunu temsil etmektedir.
Muhteşem oyunculuklar, muhteşem müzikler, muhteşem görsellikler içinde muhteşem bir film. Baştan sona neredeyse her replikte durup düşünüp kendinize pay çıkartacak bir şeyler bulmanız mümkün. Gerçek bir hikayeden uyarlama olması ise filmi daha da etkileyici bir hale getiriyor.
Zaman zaman herkesin içinde olan kaçıp gitme, kaybolma, tüm dünyayı dolaşma isteğini gerçekleştirme cesaretini bulmuş birinin öyküsünü, kendini hiçbir yere ait hissetmemenin yarattığı boşluğu doldurma çabasını izliyoruz.
Anlayacağınız üzere ben filmi çok sevdim ve filmden çok etkilendim. Hepinize mutlaka izlemenizi tavsiye ediyorum. Siz de göreceksiniz ki aslında filmle ilgili söylenebilecek daha çok fazla şey var ancak ben fazla ayrıntıya girip filmin sizde yaratacağı etkiyi engellemek istemiyorum. Filmimizin imdb puanı 8,2. Benim de filme puanım 10/10. Filmden aklımda yer eden bir replikle bitiriyorum yazımı, herkese keyifli seyirler.

Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... Give me truth.


Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger