Son Filmler :

Five Minarets in New York !

     Arkadaşlar merhaba; bu yazımda sizlerle bizim " New York'ta Beş Minare " olarak bildiğimiz ancak İmdb'de bilemediğim bir sebepten ötürü " Five Minarets in New York " adla bulunan film hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Normalde İmdb  filmleri orjinal isimleriyle sitesine koyar ancak bu filmimiz için bir farklılık olmuş sanırım. Bu konu daha çok filmin yapımcılarından dolayı kaynaklanan bir durum.  Filmimiz 2010 yapımı bir film  ve benim aksiyon anlamında Türk filmleri arasında en çok beğendiğim film diyebilirim. Tabiki Hollywood filmleri ile karşılaştırmıyorum. Yapılmış olan Türk aksiyon filmleri arasında en iyisi diyebiliyorum sadece. Bence bu anlamda bir adım aslında Türk Sinema sektörü için. Çıtanın az da olsa aksiyon anlamında yükseltilmesi ; bu filmden sonra çekilecek olan filmler için bir gösterge olacaktır. Filmimiz konu olarak aslında isminden biraz tahmin edilebilir gibi. Temelde Amerika ve Terörizm konularından ortaya çıkan bir senaryo iken sonradan kişisel problemlerin de bu konu ile karışmasına şahit oluyoruz. Mahsun Kırmızıgül'ün Türk sineması için ilkleri denemesi ise beni hem sevindirirken hem de şaşırtıyor. Çünkü asıl mesleği yönetmenlik ve senaristlik olmayan birinin Türk sinema dünyasını bu kadar değiştirecek eserlere imza atması beni her zaman şaşırtıyor ve sevindiriyor açıkçası. Kendisinden bu anlamda daha farklı şeyler de bekliyorum.

     Filmimizi oyunculuk anlamında değerlendirmem gerekirse; bu filmin en büyük şansı Haluk Bilginer gibi bir oyuncuya sahip olması bence. Kendisi muazzam bir oyuncu ve bu filmde yer alması diğer oyuncu arkadaşları için çok önemli bir durum. Ancak bu kadar başarılı bir oyunculuk performansı yanında Mahsun Kırmızıgül'ün ve Mustafa Sandal'ın oyunculuk performansının bu kadar kötü olması ayrı bir tartışma konusu. Hatta Haluk Bilginer'den ötürü daha fazla göze battıklarını söyleyebilirim. Oyunculuk anlamında filmin en büyük eksiği budur diyebilirim.

     Filmimizi görsel anlamda değerlendirmem gerekirse; ben çekimlerini gayet beğendim aslında. Bu anlamda başarılı bir Türk filmi olmuş diyebilirim. Genelde Türk aksiyon filmlerinde olan " KOMİK " efektlerin bu filmde yer almaması zaten benim için büyük bir mutluluk kaynağı :). Gerçekten bu tarz sahneleri gördükçe benim sinirim bozuluyor ve gülmeye başlıyorum. Ardından filmin o aksiyon havasından çıkıyorum ki bu da isteyebileceğim en son şey. Bu açıdan filmin beni memnun ettiğini söyleyebilirim.

     Sonuç olarak filmimizin İmdb puanı: 6 ve benim bu filme puanım oyunculuk anlamında başrollerde yer alan oyunculardan 2'sinin kötü performans sergilemesi,konunun isminden az veya çok tahmin edilebilir olmasından dolayı ve son olarak Türk filmleri arasında başarılı ancak dünyadaki örneklerine bakınca vasata yakın bir sonuca sahip olmasından ötürü 10 üzerinden 6 veriyorum. Hepinize iyi seyirler...



Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger