Son Filmler :

Furious 7 !


Bugün sizlere geçtiğimiz hafta gösterime giren Hızlı ve Öfkeli serisinin 7. ve son filmi "Furious 7" dan bahsetmek istiyorum.
Hızlı ve Öfkeli serisi her daim çok sevdiğim ve beğeniyle izlediğim bir seri olmuştur. O yüzden bu filmi de merakla bekliyordum. Ama bunun dışında bu filmin diğerlerinden farklı çok daha özel bir yeri var benim için. Maalesef Paul Walker'ı son defa gördüğümüz, ona veda niteliğinde bir filmdi. Hepinizin bildiği üzere filmin çekimleri devam ederken Paul Walker'ı geçirdiği bir kaza sonucu kaybettik. Filmi izlerken bunu düşünmek, onu son kez görüyor olmak, bazı sahnelerde izlediğimizin o olmadığını bilmek çok anlamlı ve duygusaldı.
Filme gelecek olursak, Hızlı ve Öfkeli serisinin her filmde biraz daha hızını, aksiyonunu arttıran geleneğine uyan bir şekilde diğer filmlerinden daha hızlı ve daha öfkeliydi. 137 dakika süren bir aksiyon. Başından sonuna gerçek anlamıyla hiç hız kesmeyen bir filmdi. Alışık olduğumuz kadroya ek olarak Jason Statham ile karşılaşıyoruz bu defa, geçen filmden bildiğimiz bir karakter Owen Shaw'un intikam almak için gelen abisi Deckard Shaw olarak. Zaten 6.filmin sonunda bununla ilgili kısa bir sürpriz sahne vardı hatırlarsanız. Kendisi çok sevdiğim bir oyuncu olmadığı için bu seriye katılması her ne kadar beni en başında üzmüş olsa da tahmin ettiğimden iyi bir oyunculukla karşılaştım. Filmdeki diğer bir konu ise bu defa biraz abartıya kaçılmış olmasaydı. Hızlı ve Öfkelinin kendine ait bazı saçma ve abartı kısımları her filmde vardır zaten, ama bu defa bunlar daha da fazlaydı. Yine de düşündüğümde ne Jason Statham ne de filmdeki abartı sahneler filmi sevmenizi engelleyemeyecek. Çünkü Hızlı ve Öfkeli bunların bir bütünü ve eğer seviyorsanız zaten bu haliyle fazlasıyla seviyorsunuzdur.
Sonuç olarak ben filmi çok sevdim ve aynı zamanda Paul Walker'a veda ettiğimiz için de duygulandım. Filmimizin imdb puanı 8,1 benim de puanım 10/10. Herkese keyifli seyirler diliyorum ve filmde olduğu gibi ben de yazımı Paul Walker'a ithaf ediyorum.

For Paul...

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger