Son Filmler :

Frozen !


Bugün sizlere Karlar Ülkesi-Frozen adlı animasyondan bahsetmek istiyorum. Daha önceki yazılarımda da bahsettiğim gibi pek fazla animasyon izleyen biri değilimdir, açıkçası biraz ön yargılı yaklaşmışımdır bu türe hep. Ama Big Hero 6'da o kadar çok eğlendikten sonra bu türe ait kültürümü biraz arttırmaya karar verdim ve Frozen'ı izledim. Asla pişman olmadım ve çok eğlenceli bir 100dk geçirdim. :)
Konumuza gelirsek; Elsa dokunduğu her şeyi buza dönüştürme gücüne sahiptir. Kraliçe olduğu gün şerefine verilen partide bu gücünü herkes görür ve Elsa tüm krallığı karlar altında bırakarak oradan kaçar. Daha sonra kardeşi Anna onu geri dönmeye ikna etmek için peşinden gider. Biz de müzikalle harmanlanmış bu eğlenceli hikayeyi izleriz. Filmi belki de bu kadar eğlenceli hale getiren Olaf adındaki kardan adam karakteridir. Onu tanıdıktan sonra filmden keyif almamanız bence mümkün değil.
Son derece eğlenceli, grafiklerini de son derece başarılı bulduğum filmimizin imdb 7,7 ve benim de filme puanım 9/10. Herkese keyifli seyirler.

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger