Son Filmler :

The Pyramid !

     Arkadaşlar merhaba ; bu yazımda sizlerle 2014 yapımı " The Pyramid " adlı film hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Ben yaklaşık bundan 2 sene önce Antik Mısır hakkında baya detaylı bir araştırma yapmıştım. Hala daha özel bir ilgim var ancak ulaşmak istediğim noktaya kadar geldikten sonra bu konu hakkındaki araştırmalarıma bir süre ara verdim diyebilirim. Öncelikle Antik Mısır Medeniyeti muazzam bir uygarlık ve benim çok fazla dikkatimi çeken bir konu. Olaylara genel bir hakimiyetim olduğuna inanıyorum ve bu merakla bu filmi çok dikkatli ve merakla izlemeye başladım. Sonuç ne oldu derseniz  %75 hayal kırıklığı. Çünkü ilk kez keşfedilen 3 kenarlı bir piramitten bahsediliyor ve Antik Mısır'a ait tanrılar ve yeraltı dünyası hakkında bilgiler veriyor. Bunları dinlemek açıkçası çok keyifliydi. Çünkü bu konular Antik Mısır uygarlığındaki en fantastik efsanelerin anlatıldığı konulardır. Zaten medeniyet olarak aşırı ruhani bir topluluk ve bu konuların ruhani taraflarının zirve yaptıkları nokta diyebilirim. %25 memnun  kalmamın sebebi bu zaten :).

     Memnun olmadığım o %75'lik tarafa gelmemiz gerekirse ; ben oyunculuk anlamında filmdeki bazı karakterleri başarılı buldum ki bunlar yan roller ; başrolde yer alan isimleri ise yan rollerin yanında daha zayıf buldum. Görsel efektler felaket ; gerçekten çok kötü. Ben nefret ettim. 1 kere gördüm ve dedim ki " Bu ne ? " . Böyle fantastik bir konuya girmeye cesaret eden bir ekibin ; bu anlamda bu kadar zayıf olması bence çok anlaşılabilir bir durum değil. 

     Sonuç olarak filmimizin İmdb puanı : 4,9 ve benim bu filme puanım %25'ini beğendiğim için 10 üzerinden 3 veriyorum. Son bir not ; filmin İmdb'deki kategorileri Korku-Gerilim ancak filmin bu temalarla çok da bir bağlantısı yok bence. Yani ben izlerken ne gerildim ne de korktum. Bu anlamda da zayıf bir algısı olduğunu söyleyebilirim ve lütfen korku-gerilim türünü seçen filmler el kamerasından artık vazgeçsin ; çok sıkıldım ve yaratıcı bulamıyorum maalesef. Bence bu filmi izlemeyin ; zamanınızı da kaybetmeyin. Hepinize bol sinemalı günler...

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger