Son Filmler :

Kocan Kadar Konuş !

     Arkadaşlar merhaba; bu yazımda sizlerle bugüne kadar izlediğim en güzel romantik-komedi türü ve bir kitaptan alıntı olan " Kocan Kadar Konuş " adlı Türk filmi hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Filmimiz 20 Mart tarihinde vizyona girdi ve ben bu akşam izleme fırsatı buldum. Öncelikle Türk sinema tarihinin gördüğü en orjinal ve kaliteli animasyonlara ait filmimiz. Ben gerçekten görsel anlamda filmimize bayıldım. Bu filmde bulunan görsel efekt ve animasyonlardaki kalite bu güne kadar yapılmış olan hiç bir Türk filminde yok. Bu yüzden öncelikle bunun için filmimizi tebrik etmek istiyorum. Filmde benim çok beğendiğim diğer bir yön ise ; çok orjinal olması ve bu orjinallik yapısını konunun işleniş biçimine de yansıtmış olmaları. Gerçekten söylüyorum ; normalde ben romantik-komedi filmi izlemeyi tercih etmem ancak bu filmi izlerken sanki yurt dışında yapılmış başarılı bir filmi ülkemizde izliyormuşum hissine kapıldım. Bu yüzden teknik kısımda çalışan bütün kişileri tek tek tebrik etmek lazım. 

     Filmimizi oyunculuk  açısından değerlendirmem gerekirse; son dönemlerin bence en başarılı ismi olan ve çıkan çoğu yeni filmde kendisinin sık sık gördüğümüz Ezgi Mola; ilk defa bir filmde izleme fırsatı bulduğum ancak oyunculuğunu çok beğendiğini söyleyemeyeceğim Murat Yıldırım; bir üstad olan Nevra Serezli ve benim hem oyunculuk anlamında hem de karakter anlamında çok beğendiğim Ebru Cündübeyoğlu yer alıyor. Murat Yıldırım başrolde yer almasına rağmen bana biraz pasif kalmış gibi geldi. Ezgi Mola,Ebru Cündübeyoğlu ve Nevra Serezli gibi yetenekli insanların arasında daha zayıf göründü bana maalesef. Filmin akışında çok rahatsız bir performans olmasa da eksikliğini hissettirdiğini söyleyebilirim. Bu filmde özellikle Ezgi Mola'ya bayıldığımı söyleyebilirim keza bence bugüne kadar ki en iyi filmiydi diyebilirim.

     Sonuç olarak film son zamanlarda çekilmiş en iyi Türk filmi ve En İyi Türk filmleri listemde ilk3'ü zorlar kapasiteye sahip bence. Çok orjinal ve kaliteli bir film olmuş. İzlemenizi kesinlikle tavsiye ederim. Filmimizin İmdb puanı:7,1ve benim bu filme puanım 10 üzerinden güzel bir 9. Hepinize bol sinemalı günler...

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger