Son Filmler :

Deliver Us from Evil !

     Arkadaşlar merhaba; bu yazımda sizlerle 2014 yapımı gerçek bir hikayeden alınmış olan " Deliver Us from Evil " adlı film hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Filmimizin gerçek polis belgelerine ve bir polisin yaşadığı olayı anlatması filmin gerçeklik anlamında filmin algısını izleyicide yükselten bir etmen. Filmimiz aslında klasik şeytan çıkarma temasına sahip ancak filmin gerçekli algısının yüksek olması ve klasik şeytan çıkarma konusunda biraz sıyrılmaya çalışılması filmi başarılı bir örnek haline getirmiş. Özellikle film içerisinde yer alan felsefik dokunuşlar diğer yandan kişinin kendini sorgulaması için de olanak sağlıyor. Bu yüzden ben filmin klasik bir konuyu daha orjinal hale getirmeye çalışmasındaki çabasından dolayı başarılı buldum.

     Filmimizi oyunculuk anlamında değerlendirmem gerekirse ; açıkçası ben başrolde yer alan Eric Bana'yı hiç beğenmedim. Ben zaten Eric Bana'yı bugüne kadar izlediğim hiç bir filmde " Bu filmde parlamış " diyecek seviye bir performansta görmedim ki ; her oyuncunun parladığı bir film vardır. Bu aslında filmimizin en eksik tarafı. Filmde başrolde yer alan oyuncumuzun aksine izlediğim en orjinal rahip karakterini canlandıran Edgar Ramirez'i de tebrik etmek lazım çünkü kendisi bu filmde gerçekten çok başarılıydı. Oyunculuk anlamında film  az da olsa kurtarılabilir seviyede ise kendisi sayesindedir.

     Filmimizi görsel anlamda değerlendirmem gerekirse; açıkçası beğendiğimi söyleyebilirim. Korku filminin kendi mantığı içerisinde başarılı görseller sunduklarını düşünüyorum. Bu anlamda bir korku filmi sever olarak film için yeterli olduğunu söyleyebilirim.

     Sonuç olarak filmimiz başrolde yer alan oyuncusu dışında ortalamanın üzerinden bir filmdi. Filmimizin İmdb puanı: 6,2 ve benim bu filme puanım başrolde yer alan Eric Bana'nın performansından ötürü 10 üzerinden 7 veriyorum. Hepinize iyi seyirler...



Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger