Son Filmler :

PK !

     Arkadaşlar merhaba ; bu yazımda sizlerle 2014 yılında vizyona giren ve Bollywood'un bence tartışmasız 1 numaralı ismi " Aamir Khan " 'ın son filmi olan " PK " hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Aamir Khan o kadar yetenekli ve şekilden şekile giren bir oyuncu ki ben gerçekten inanamıyorum. Hollywood dahil bence böyle bir oyuncu yok. 42 yaşında ve gerçekten bir oyuncu ancak bu kadar fazla şekilden şekile girebilir ve hepsinde de bu kadar başarılı olabilir. Ben kendisine gerçekten inanamıyorum. Oyunculuğunu ve çabasını tebrik etmekten başka bir şey elimden gelmiyor gerçekten. Bollywood böyle bir isme sahip olduğu için ve Aamir Khan'nın da ülkesine karşı bu kadar sorumlu olduğu için çok şanslı. Aamir Khan'nın oyunculuk performansı gerçekten sözün bittiği yer. Aamir Khan'ın bu kadar oyunculuğunu övmüşken ; ekip arkadaşlarını da unutmamak lazım. Ekip olarak bu filmde çok başarılı bir performans sergilemişler.

     Filmimizin konusuna gelmemiz gerekirse ; Aamir Khan filmde uzaydan dünyaya gelmiş bir uzaylıyı canlandırıyor ve bu güne kadar sorulmayan soruları büyük bir cesaret ile sormaya başlıyor. Filmi izlerken bir yandan da kendinizi ve fikirlerinizi sorgulamaya başlıyorsunuz. Film çok başarılı ve aynı zamanda da kişisel bir deneyim olduğuna inanıyorum. 

     Bollywood başlarda herkesin " Hollywood'un kopyası " şeklinde anılırken ; şu anda çok orjinal bir boyut kazandı. Konuların işleniş biçimin , içindeki özgün temalara kadar gerçekten benim çok çok beğendiğim bir sinema gücü olarak ortaya çıktılar. Bir filmi izlerken ; evet bu hint filmi dedirttirebilmek insanlara gerçekten büyük bir başarı. Mesela PK 153 dakika ve bu artık bizim çok  da yadırgamadığımız bir durum. Hint filmi uzun olur fikrini zaten kafamıza yerleştirdiler. Şu anda Bollywood sinema sektörünün Hollywood'dan daha büyük olduğunu düşünürsek aslında amaçlarına ulaştıklarının en büyük göstergelerinden bir diğeri bence. Fantastik film alanında abartıyı çok sevdikleri bariz bu konuda yorum yapmak istemiyorum ancak durum hikayelerinde tartışılmaz derecede bir numaralar. Bu anlamda ben Hindistan'a çok saygı duyduğumu tekrardan belirtmek istiyorum.

     Sonuç olarak filmimizin İmdb puanı : 8,5 ( beklendiği üzere :) ) ve benim bu filme puanım gönül rahatlığıyla 10 üzerinden 10. Çok uzun diyip filmi izlememezlik yapmayın ; filmin nasıl bittiğini emin olun anlayamayacaksınız. Hepinize bol sinemalı günler...

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger