Son Filmler :

400. Yazımıza Özel !

     Arkadaşlar merhaba; bu yazımda sizlerle inanması hem benim için hem de Sena için çok güç olan " 400. Yazımıza Özel "'i paylaşıyorum. Gerçekten dile kolay 400 yazı :). Öncelikle 400 yazı boyunca ben ve Sena'yı hiç yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ederiz. Gerçekten bazen biz bloğa karşı olan disiplinimizi kaybetmiş olabiliriz ama sizler hep bizim tekrardan şevkle geri dönmemize yardımcı oldunuz. Gerek bloğa girişleriniz gerekse Facebook'ta yer alan Sinema Çılgınları sayfasından beğeni ve yorumlarınızla desteğinizi gösterdiniz. Sizlere ne kadar teşekkür etsek az sanırım. Tek söyleyebileceğim şey iyi varsınız; iyi ki bizim yazdıklarımızı okuyorsunuz.

     İkinci olarak; 400. yazıya kadar o kadar güzel geldik ki Sena ile birlikte; bu yüzden Sena'ya çok teşekkür etmek istiyorum. İyi ki seninle birlikte sinema bloğu hayalimi gerçekleştirmişim; iyi ki sen de bunu kabul etmişsin. Daha nice birlikte 400 yazılara dileklerimle birlikte artık " En Çok Okunan 10 Film " sıralamamıza geçmek istiyorum. Emin olun bizler de sizler kadar her 100. film yazısını merakla bekliyoruz. Hangi film ilk sıraya çıktı; ilk 10'da bir değişiklik var mı merakımız aslında bizi daha şevkli bir şekilde yazmamız için harekete geçiriyor. Hadi hep birlikte ilk 10 filme bakalım. 
  1. 300 : 573
  2. Bridget Jones's Diary : 518
  3. Warm Bodies ( Tanıtım Yazısı ) : 325
  4. Beautiful Creatures : 314
  5. Romantik Komedi 2 : Bekarlığa Veda : 297
  6. Sex and The City : 274
  7. The Fast and Furious: Tokyo Drift : 254
  8. Sex and The City 2 : 232
  9. 3 Idiots : 227
  10. Abre Los Ojos : 167


Hepinize bol sinemalı günler .... :)
Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger