Son Filmler :

The Girl With The Dragon Tattoo !


Bugün sizlere 2012 yapımı bir suç gerilim filmi olan Ejderha Dövmeli Kız'dan bahsetmek istiyorum. Filmimiz bir kitap üçlemesinden uyarlama. Daha önce 2009 yılında İsveç yapımı olarak üçlemenin tüm kitapları filme alınmıştı. 2012 yılında ise Hollywood'un işin içine dahil olması ile beraber tekrar çekildi. Ancak bu kez üçlemeyi tamamlamadılar. Tek bir filmde bırakıldı. Gerçi devamının çekilmesi için ben hala umutla bekliyorum.
Filmde başrollerde karşımıza Daniel Craig ve Rooney Mara çıkıyor. Yönetmenimiz ise Gone Girl, Seven, Fight Club gibi filmlerden bildiğimiz ve bloğu takip edenlerin hayranı olduğumu bilecekleri bir isim, David Fincher. Zaten artık bende şöyle bir algı oluştu. David Fincher adını duydum mu o filmle ilgili bütün beklentilerim değişiyor. Muhteşem, olağanüstü, beni şaşırtacak bir film beklemeye başlıyorum. Ejderha Dövmeli Kız'da da böyle oldu ve beklentilerimin karşılığını da aldım.
Filmdeki tüm oyuncular gerçekten de çok başarılı bir iş çıkartmışlar. Öncelikle bunu söylemek isterim. Ama Rooney Mara tarafından canlandırılan Lisbeth Salander karakteri oyunculuk açısından zirve sayılabilecek nitelikte.
Filmin konusu ise Daniel Craig tarafından canlandırılan Mikael Blomkvist mesleğinde bir çıkmazda olan bir gazetecidir. 40 yıl önce kaybolmuş bir kadını bulması istendiğinde ise bu teklifi geri çevirmez. Ve içine girdiği bu iş bizi her an heyecan dolu ve sürekli şaşırtan bir hikayeye sürükler.
Oyunculuklar açısından olsun konu açısından olsun her yönüyle çok güzel ve etkileyici bir film. Dediğim gibi halen umutla devam filmleri çekilir diye bekliyorum.
Filmimizin imdb puanı 7,9 benim de filme puanım 8/10. Herkese keyifli seyirler.


Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger