Son Filmler :

Seventh Son !

     Arkadaşlar merhaba; bu yazımda sizlerle " Seventh Son " adlı film hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Filmimiz 2014 yapımı fantastik film kategorisinde değerlendirebileceğimiz çalışma. Açıkçası son dönemlerde " Fantastik " film anlamında çok başarılı eserler çıkmıyor. Bunu söylerken tabiki Marvel filmlerini konunun dışında bırakıyorum. Ancak nereye fantastik film kategorisinde Marvel filmleri izleyeceğiz o da ayrı bir tartışma konusu. Bu konuda öyle zengin dönemlerden geçtik ki; şu anda adeta gerileme dönemindeyiz bu anlamda. Ben gerçekten uzun zamandır Marvel filmi dışında etkilenerek izlediği bir fantastik film olduğunu hatırlamıyorum. Sanırım bu konu hakkında daha uzun konuşabilirim ve filmi yorumlama noktasından baya uzaklaşabilirim :); hemen geri dönüyoruz. 

     Film benim açımdan ortalamanın biraz üzerinde bir filmdi. İzlerken bana Nicolas Cage'in başrolünde yer aldığı " The Sorcerer's Apprentice " filmini hatırlatsa da son zamanlarda gördüğüm hiç değilse en çok umut vaad eden fantastik filmlerden biri diyebilirim. Filmimizin özellikle görsellerinin çok başarılı olduğunu söyleyebilirim. Büyük yatırımlarla yapılmasa da bu derece görsel anlamda kaliteye önem vermelerini beni çok memnun etti. İçinde gerçekten çok orjinal karakterler bulunurken çok bilindik karakterlere rastlamanız da mümkün. Filmimizin konusu aslında bir yandan da " Supernatural " dizisini anımsatıyor. Filmimizde " Avcı " olarak adlandırabileceğimiz karakterimiz doğaüstü yetenekleri canlılara karşı yıllarca savaşıyor ve sonunda bir çırağa ihtiyaç duyuyor. Hikayemiz bu şekilde başlıyor ve filmi izlerken hiç ummadığınız hikayeleri öğreniyorsunuz. Bu aslında filmin en can alıcı noktaları diyebilirim. Peki diyeceksiniz ki; " madem filmin bu kısımları çok başarılı sen bu filmde neyi beğenmedin ? ". 

      Ben filmde başrolde yer alan çırağı canlandıran " Ben Barnes " 'dan açıkçası oyunculuk anlamında nefret ettim. Bu filmin içinde yer alan en etkisiz ve kötü performans sergileyen tek kişi bence kendisi. Filmde Julianne Moore gibi daha bu sene yeteneği Oscar'la taçlandırılan bir oyuncu ile birlikte yer alınca tabii ki göze ister istemez kötü performanslar batıyor. Benim odağımı o kadar düşürdü ki filme karşı maalesef ilgi ile yaklaşamadım. Filmi teknik anlamda güçlendirirken sanırım oyuncu seçimi anlamında hatalar yapılmış gibi duruyor. Ben Barnes filmi izlerken adeta bana bunu hissettirdi : Bu izlediğin şey gerçek değil ! Durum böyle olunca da maalesef puanım düşüyor.

     Sonuç olarak filmimizin İmdb puanı : 5,5 ve benim bu filme puanım maalesef ki 10 üzerinden 6. İzlemenizi tavsiye ederim ama filmde çırağı görmemeye çalışın. Yazının sonuna gelince aklıma geldi; filmin bir sahnesinde direkt olarak aklınıza Harry Potter gelecek; benden söylemesi.Yazıma tekrardan baktım da; baya bir filmin karışımı gibi olmuş. Bu düşünceme katılacak mısınız; izlediğiniz zaman buna karar verin. Hepinize bol sinemalı günler.

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger