Son Filmler :

Secretary !


Bugüne kadar izlediğim en ilginç filmlerden biri olmaya aday film Sekreter !
Başrollerde James Spader (Mr.Grey) ve Maggie Gyllenhaal'ı (Lee Holloway) izliyoruz. 
Lee Holloway akıl hastanesinden yeni çıkmış olan ve bir sekreterlik işi bulan genç bir kadındır. Peter adında bir sevgilisi ve onunla sıradan monoton bir ilişkisi vardır. Ancak yanında çalıştığı avukat Edward Grey ile arasındaki ilişki zamanla değişmeye başlar. Sıradan bir iş ilişkisinden sadomazoşist içerikli bir cinselliğe doğru ilerler. 
Sanırım şimdi bu filmi neden izlediğim en ilginç filmlerden biri olarak değerlendirdiğimi anlıyorsunuzdur. Pek çok kişi tarafından son derece etkileyici bir aşk hikayesi olarak görülen bu film benim için ilginç bir film ve özellikle de Mr.Grey karakterinin asıl ait olması gerektiği film olarak aklımda yer etti.
Ben filmi genel olarak değerlendirdiğimde çok sevemedim. Hatta film boyunca sıkıldığım ve pek çok şeye de anlam veremediğim oldu. Ancak özellikle filmin son kısımları benim de hoşuma gitti. Hatta bana göre filmin anlamlı tek bölümüydü diyebilirim. Yine de daha önce de belirttiğim gibi pek çok kişi tarafından çok etkileyici bir aşk hikayesi olarak değerlendirilebiliyor. O yüzden belki sizin de ilginizi çeker.
Filmimizin imdb puanı 7,1 benim de filme puanım 5/10. Herkese keyifli seyirler.

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger