Son Filmler :

22 Jump Street !


Bugün sizlerle 22 Jump Street - Liseli Polisler 2 filmi hakkındaki görüşlerimi paylaşacağım. 2012 yapımı 21 Jump Street'in devam filmi niteliğinde olan filmimizde başrollerde Channing Tatum ve Jonah Hill'i görüyoruz. İki polis memurunu canlandıran ikili yerel bir üniversitede gizli görevdedirler. Ancak bu üniversite ortamında karşılaştıkları durumlar sonrası ortaklıklarını yeniden sorgulamaya başlarlar. İkilinin karşılaştıkları sorunlar karşısındaki beceriksizlikleri ve acemilikleri üzerinden ilerleyen bir komedi filmi.
Açıkçası ben filmi komedi açısından çok yeterli bulmadım. Bu tarz bir filmde konunun çok ilgi çekici olup olmaması belki çok önemli olmayabilir, ancak konu harici değerlendirsem bile geriye kalan ögeleriyle de yeterli ve başarılı bir film olduğunu düşünmüyorum.
Ben kalabalık bir arkadaş ortamında izlemiştim. Eğer izlemeyi düşünüyorsanız size de aynı şekilde izlemenizi tavsiye edebilirim. Çünkü tek başınıza izlerseniz sıkılabilirsiniz.
Uzun lafın kısası benim aslında önerim bu filmi izlememeniz. Filmimizin imdb puanı her ne kadar 7,1 olsa da benim filme puanım 5/10. Herkese keyifli seyirler.

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger