Son Filmler :

The Terminator !


Bildiğiniz üzere 26 Haziran'da yani yarın Terminatör serisinin 5.filmi Terminator: Genisys vizyona giriyor. Ben de bu seriye el atıp bütün filmleri sizler için yayınlamaya karar verdim. Bugün de ilk film olan 1984 yapımı The Terminator - Yokedici ile başlıyoruz.
Başrollerde Arnold Schwarzenegger, Michael Biehn, Linda Hamilton'ı izliyoruz. Neredeyse 30 yıl önce çekilmiş bir film. Ama izlerken kesinlikle bunu hissetmiyorsunuz. Elbette bazı yerlerde efektler eski uzay oyunlarını hatırlatacak şekilde, ama yine de genel olarak bakıldığında film çok kaliteli.
Konu olarak ise size ayrıntı vermek istemiyorum. Ben konuyu hiç bilmeden izledim ve çok keyif aldım. Genel olarak konunun makineler ile insanlar arasındaki bir savaş üzerine olduğunu zaten biliyorsunuzdur. Bunun haricinde film efsaneye bir giriş sağlıyor. Replikler, bazı sahneler hep ilerideki filmler ile birer bağlantı. Devam filmlerinde hep bir bağlantı kuruluyor. O yüzden seriden bir film izlemeyi düşünüyorsanız sırayı bozmamanızı ve özellikle de ilk filmi hiç atlamamanızı tavsiye ediyorum.
Makinelere karşı olan korkumuz ve onlarla bir savaş yaşanacağı, onların iktidarı ele geçireceği fikri üzerine pek çok film ve dizi mevcut. Terminatorun orijinalliği bu konuyu 1984 yılında bizim karşımıza çıkarıyor olması ve bunu oldukça farklı bir şekilde yapıyor olması. Buradan da anlaşılıyor ki insanlar her daim böyle bir korkuya ve bu tarz senaryolara sahipmiş.
Bu seriyi kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum. Filmimizin imdb puanı 8,1 benim de puanım 9/10. Herkese keyifli seyirler.

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger