Son Filmler :

Fantastic Four !

     Arkadaşlar merhaba; bu yazımda sebebini hala anlayamadığım ancak yeniden çekilen " Fantastic Four " hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Şunu açıkçası söylemek isterim ki; baştan sona rezalet bir film. Adeta aslının kötü bir kopyası gibi. Oyunculardan sadece Miles Teller'ın performansını beğendiğimi söyleyebilirim. Filmi tamamı bende büyük bir hayal kırıklığı yarattı ben eski Fantastic Four serisini çok seven bir takipçiydim. Bu filmde o ruhun tamamen kaybolduğuna inanıyorum ve izlemenizi kesinlike tavsiye etmiyorum. Teknik anlamda çok çaba sarf edilmiş olabilir ancak benim için maalesef film anlamında bir değer taşımıyor.

     Sonuç olarak filmimiz çok başarısız bir örnek ve İmdb puanı: 4,1. Bir Marvel filmi olmasına rağmen puanın çok düşük olması; kalitesinin en büyük göstergesi. Benim bu filme puanım ise Miles Teller'ın performansından ötürü 10 üzerinden 2. Hepinize bol sinemalı günler...

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger