Son Filmler :

The Hunger Games: Mockingjay - Part 2 !


Uzun bir ardan sonra bugün sizlere son günlerin merakla beklenen filmi Açlık Oyunları: Alaycı Kuş Bölüm 2'den bahsetmek istiyorum. Sizinle film paylaşmayalı çok uzun bir zaman oldu farkındayız. Ama maalesef Halit de ben de çok yoğun bir çalışma döneminden geçtiğimiz için film izlemekten ve yorumlarımızı sizlerle paylaşmaktan uzak kaldık. Bunu düzeltmek için inanın çabalıyoruz. Umuyorum kısa bir sürede tekrar eski düzenimize dönebiliriz.
Filme gelirsek bu filmle birlikte bir seriye daha veda etmiş olduk. Konusuyla, kitaplarıyla ve özellikle ilk iki filmiyle bize kendini sevdiren; ilgiyle takip ettiğimiz bir seri: Açlık Oyunları!
Bildiğiniz üzere seri 3 kitaptan oluşuyor, ama son dönemin modasına uyarak son kitabını çok gereksiz bir şekilde Part 1 ve 2 şeklinde iki filme ayırarak çekti. Kitabını okuyanlar ve artık filmi izleyenler de bilir ki son kitap 2'ye bölünmesine hiç gerek olmayan bir kitaptı. Açıkçası ilk filmi izlediğimde buna çok üzülmemiştim, çünkü her ne kadar part 1 çok durgun bir film olsa da part 2'nin bizi mutlu edecek, bol aksiyonlu, heyecanlı bir film olacağını düşünüyordum. Ama maalesef hayal kırıklığına uğradım. Adeta kitabı sayfa sayfa okuyormuşum gibi yavaş yavaş ilerleyen neredeyse part 1 kadar durgun bir film var karşımızda. Dönüp baktığımda filmde beğendiğim, heyecanlandığım, keyifle izlediğim toplam 2 sahne var. İzleyince hangilerinden bahsettiğimi anlayacaksınız zaten. O iki sahne gayet aksiyonlu, görsellik açısından çok kaliteli sahnelerdi. Oyunculuk açısından zaten filmde hiçbir sıkıntı yoktu. O yüzden oyunculuktan bahsetmiyorum bile. Ama ben filmi sürekli şimdi heyecanlanacak, herhalde ikinci yarı iyidir gibi beklentiler içinde izledim ama üzülerek söylüyorum ki beklentilerim gerçekleşmedi.
Çok kötü bir filmdi de demek istemiyorum aslında. İzlenebilir ve izlenmeli de. Çünkü seriyi yarıda bırakmak olmaz. Ama benim en çok üzüldüğüm, filmdeki en büyük sıkıntı iki film olarak çekmeye kalkışmış olmaları. Eğer son kitap da tek film olsaydı gayet heyecanlı bir film izleyebilir ve Açlık Oyunları serisini çok harika 3 film olarak hatırlayabilirdik. Artık benim için bu seri maalesef sadece ilk iki filminden oluşuyor.
Filmin imdb puanı 7,1 benim de filme puanım 6/10. Herkese keyifli seyirler.

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger