Son Filmler :

The Intern!


Bugün 2015 yapımı bir film olan The Intern - Stajyer ile karşınızdayız. Başrollerde Robert DeNiro ve Anne Hathaway'i, iki muhteşem oyuncuyu, bir arada izleme şansını yakalıyoruz.
70 yaşındaki Ben Whittaker ömrünü çalışarak geçirmiş ve şimdi de emeklilikte ne yapacağını keşfetmeye, içinde bulunduğu boşluğu doldurmaya çalışan bir adamdır. Jules Ostin tarafından kurulan bir online alışveriş sitesinin yaşlı stajyer programından haberdar olunca ise bunu denemeye karar verir. Bu program hem Ben hem de çalışanlar için oldukça farklı bir deneyime dönüşecektir.
Başrolde iki başarılı oyuncu, farklı bir senaryo sonuç eğlenceli bir komedi filmi. The Intern sıkılmadan izleyebileceğiniz, hiç beklenmedik anda hayatınıza giren birinin pek çok şeyi değiştirebileceğini gösteren bir film. Ve sloganında da olduğu gibi "tecrübenin hiçbir zaman yaşlanmadığını" bizlere kanıtlıyor.
Ben filmden çok keyif aldım ve izlemenizi tavsiye ediyorum. Filmimizin imdb puanı 7.2, benim de filme puanım 8/10. Herkese keyifli seyirler.







Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger