Son Filmler :

Steve Jobs!


Bugün sizlerle 2015 yapımı geçtiğimiz aylarda vizyonda olan Steve Jobs filminden bahsetmek istiyorum. Bildiğiniz üzere filmimiz Steve Jobs'un hayatını anlatan biyografik bir film. Bizleri 1980lerden beri içinde yaşadığımız dijital evrimin temeline götürüyor. Steve Jobs'un 3 ikonik ürünü üzerinden bize Apple'ı, Mac'i ve Steve Jobs'un nasıl biri olduğunu anlatıyor.
İtiraf edeyim filmle ilgili çok fazla bir beklentim yoktu, sıkıcı olabileceğini düşünüyordum ve yemek yerken biraz izler nasıl olduğuna bakarım diye açmıştım. Ama filme başladıktan sonra 2 saat başından hiçbir yere kıpırdayamadım. Biyografik bir filmin insanı bu derece etkisi altına alabileceğini düşünmemiştim. Peki bu nasıl oldu derseniz; öncelikle dijital evrimin 2000 öncesindeki kısmı ile ilgili çok fazla bilgiye sahip olmayan biri olarak filmi izledikçe şaşırdım, izledikçe daha ve daha fazla etkilendim. Gerçi konu ile ilgili biri olsanız da etkilenirdiniz diye düşünüyorum. Çünkü filmde her ne kadar kurgu ve senaryo sizi kendisine bağlamayı başarsa da bunun çok ötesinde bir şey vardı. Bir an bile gözünüzü ayıramıyor olmanızın çok büyük bir sebebi vardı. Oyunculuklar... Her bir isim kendi payına düşeni layığıyla yapmış olsa da öyle biri vardı ki hepsinden onlarca adım önde oyunculuğuyla koşturuyordu adeta. Sanırım kimden bahsettiğimi anladınız, Steve Jobs'a hayat veren Michael Fassbender. Yazılarımı takip edenler bilirler kendisinin çok büyük bir hayranıyımdır. Bugüne kadar izlediğim her filminde üstlendiği her rolün altından efsanevi bir şekilde kalkan bir isim kendisi. Ama burada gerçekten de olağanüstüydü. Filmi tek başına aldı ve bambaşka bir yere taşıdı. Steve Jobs'un başarıları, yenilgileri, nasıl hırslı bir insan olduğu, nasıl denemeyi,çalışmayı hiçbir zaman bırakmadığı, kişiliği,karakteri, aile ilişkileri, gel gitleri ... Her şeyiyle karşımızda duruyordu. Ve bunu başaran Michael Fassbender'ın olağanüstü yeteneğiydi . Akademi benimle aynı fikirde olacak mı bilmiyorum ama ben gönül rahatlığıyla kendisine en iyi erkek oyuncu oscarını veriyorum.
Uzun lafın kısası teknolojiyle ilgili olun ya da olmayın hepimizin aşina olduğu bir konuya başarılı bir kurgu ve efsanevi oyunculukları ekleyerek gözünüzü ayırmadan izleyeceğiniz bir film yapmışlar. Filmimizin imdb puanı 7,5 benim filme puanım ise 9/10. Herkese keyifli seyirler diliyorum.

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger