Son Filmler :

Bridge of Spies !

     Arkadaşlar merhaba; bu yazımda sizlerle Oscar serimizden devam etmek istiyorum ve Bridge of Spies hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Filmin konusunun soğuk savaş dönemi olması, Steven Spielberg ve Tom Hanks gibi isimlerin yer alması beni başta çok heyecanlandırmıştı. Özellikle gerçek bir hikayeden ortaya çıkmış olması merak duygumu daha çok ön plana çıkarttı ancak benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu. Film 142 dk sürüyor ve ben 142 dk boyunca sıkıldım. Filmin hiç bir yerinde heyecanlandığımı hatırlamıyorum. Uzun zaman sonra odağımı filmde tutmak için bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum. Bunu kabul ediyorum; fantastik bazlı filmleri çok severek izliyorum ancak bu filmi izlerken gerçekten izleyecek sabrım kalmadı. Olay kurgusu o kadar sıkıcı yazılmış ki Steven Spielberg'ün böyle bir şeye nasıl izin verdiğini hala anlamış değilim. Film hakkında yazabileceğim tek şey her bir anı sıkıcı. Filmi kurtarmak için Tom Hanks gerçekten çok uğraşmış ancak başaramamış maalesef. Sizlere tavsiyem filmi izleyerek zaman kaybetmeyin.

     Sonuç olarak filmimizin İmdb puanı: 7,7 ve benim bu filme puanım Tom Hanks'in emeğinden ötürü 10 üzerinden 3. Hepinize bol sinemalı günler. Oscar gecesine adım adım yaklaşıyoruz...

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger