Son Filmler :

Captain America : Civil War !


Büyük gün geldi çattı. Pek çok güzel filmi izleme şansını bulacağımızı düşündüğüm 2016 yılının belki de benim için en merakla, heyecanla beklenen filmi. Biletler tabiki ön satıştan alındı ve cuma akşamı hiç vakit kaybetmeden sinemadaki yerlerimiz alındı.  Ve karşımızda efsanevi bir film.
Beklentim evet çok fazlaydı ve yapılan ön gösterimden de en iyi Avengers filmi olduğu yönünde geri bildirimler gelmekteydi, ama açıkçası bu kadarını beklememiştim. Bir film 2buçuk saat hiç mi hız kesmez hiç mi senaryoda bir açık bir mantık hatası olmaz. Yoktu, gerçekten de yoktu. Tek tek bahsetmek istiyorum her şeyden. Öncelikle aksiyon sahneleri, çünkü filmin açılışından finaline kadar o kadar çok aksiyon sahnesi vardı ki. Bu amaçla filmi izleyecekseniz kesinlikle memnun kalacağınıza eminim. Hepsi olabilecek en güzel açılardan çekilmiş, her biri için ayrı ayrı uğraşılmış. Bir filmde görmeye alışkın olduğumuzdan çok daha fazla kahraman bir arada ve tabiki Marvel'in klasik olarak her aksiyonun içine kattığı esprili kısım. Hepsi bir araya geldiğinde gözünüzü ayırmadan keyifle izlediğiniz sahneler ortaya çıkıyor.
Karakterlere gelelim. Bildiğiniz üzere Team Cap ve Team Iron Man olarak iki takımımız var. Team Cap; Captain America, Bucky, Falcon, Hawkeye, Scarlet Witch ve Ant-Man'dan oluşuyor. Team Iron Man ise Iron Man, War Machine, Black Widow, Vision, Black Panther ve Spider-Man'dan oluşuyor. Yani gördüğünüz gibi alışkın olduğumuz sevdiğimiz karakterlerin yanına eklenmiş yeni isimler var ki bu da bizlere oldukça heyecan veriyor. Team Cap'te yeni olan isim Ant-Man. Her ne kadar tek başına filmini izlemiş ve çok sevmiş olsak da Avengers'ın içinde görmek çok daha keyifliydi. Team Iron Man'de ise Black Panther ve Spider-Man'i görüyoruz. Açıkçası Black Panther çok filme yakıştırmadığım bir isim çünkü davası, amacı çok kişisel. İzleyince siz de göreceksiniz diğer kahramanlarımızla karşılaştırınca savaşla olan bağlantısını sorgulanıyor açıkça. Spider-Man ise bugüne kadar kendi ayrı serileri, filmleri varken, çizgi romanda Avengersla beraber olduğu halde filmde dahil edilmemişti ve bununla ilgili internet üzerinden çok fazla espri dönmekteydi. Zaten sevilen de bir karakter olduğu için sonunda onun da Avengers'a dahil olduğunu görmek bizleri mutlu etti. Daha önceki serilerden farklı bir aktör karşımızda, Tom Holland. Oldukça genç bir aktör. En iyi Spider-Man'di demek için biraz daha zaman geçmesi gerek belki ama oldukça iyi bir iş çıkardığını rahatlıkla söyleyebilirim. Bir de War Machine var tabi. Kendisi yeni bir karakter değil ama bir süre kendisine uzak kalmıştık, çok göz önünde bir karakter değildi. O yüzden hatırlatmaya ihtiyaç duyanlar Iron Man'in filmlerine bir göz atabilirler.
Oyunculuktan zaten hiç bahsetmeyeceğim. Senaryonun da kusursuz olduğunu yukarıda söylemiştim. Peki bu filmi gelmiş geçmiş en iyi Marvel filmi yapan ne derseniz, bu saydıklarımın birleşimi. Tek bir hata, tek bir kusur olmayan gözünüzü ayırmadan izleyeceğiniz, bittiği için deli gibi üzüleceğiniz bir film olmuş. Hatta belki benim gibi bir sonraki seansta yer var mı diye bile bakarsınız. Yeniden izleme fırsatı bulmak için sabırsızlanıyorum zaten. Eminim içinizde sinemaya koşup gitme isteği yarattım şu an. O yüzden daha fazla uzatmayacağım. Ben katıksız bir Team Cap olarak izlemeye gittim filmi ve sizleri de gelmiş geçmiş en iyi Marvel filmini bir an önce ortalıkta spoilerlar dolaşmaya başlamadan izlemeye ve tarafınızı seçmeye davet ediyorum.
Filmimizin imdb puanı 8,5 ve Top 250'de 64.sırada. Benim ise filme puanım 10/10 ama mümkün olsa daha çok puan verirdim inanın.
Unutmadan son olarak; gerçek bir marvel hayranı jenerik bitmeden asla salondan çıkmaz. ;)
İyi seyirler.

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger