Son Filmler :

The Motorcycle Diaries !


Yol filmlerine olan tutkum sayesinde karşıma çıkan 2004 yapımı bir filmden bahsedeceğim bugün sizlere, The Motorcycle Diaries. Başrollerinde Gael Garcia Bernal ve Rodrigo De la Serna'yı izliyoruz. Tıp fakültesinde son sınıf öğrencisiyken öğrenimini bir süre için durduran ve en yakın arkadaşı ile yaşadıkları kıtayı bir motorsiklet ile gezmeye çıkan iki gencin etkileyici bir yol hikayesi. Baş karakter tıp fakültesinde son sınıf öğrencisi olup dünyayı gezmeye karşı da bir tutkusu olunca daha da hevesle başladım filmi izlemeye. Başladıktan sonra ise fark ettim filmimiz sadece etkileyici bir yol filmi değil, baş karakterimiz aslında Che. Yani karşımızda hem bir yol filmi ve hem de Che'nin her şeye başlamadan önceki hayat hikayesi var.
Öncelikle Gael Garcia Bernal'ın performansının çok etkileyici olduğunu söylemek istiyorum. Diğer filmlerinde de oyunculuğunu hep beğenirdim ve burada da kesinlikle çok başarılıydı. Kıtayı dolaşma ve tıpla ilgili bir şeyler öğrenme amacıyla çıkılan bir yolculuğun gördükleri ve yaşadıkları şeylerden sonra bu iki gencin hayatını nasıl değiştirdiğini izliyoruz. Bir tıp öğrencisinden dünyanın tanıdığı bir isme dönüşümünün iç yüzünü görüyoruz.
Çok etkileyici bir atmosfere sahipti filmimiz. Bunun yanında anlatmaya çalıştıkları da çok güzel. Bazı sahnelerde biraz fazla yavaşlayıp sıkıcı oluyordu ve abartılmış mıydı? Muhtemelen pek çok sahne abartı ögeler de içeriyordu. Ama yine de filmin genel havasının etkileyici olduğunu söylemeden geçemem.
Filmimizin imdb puanı 7,8 benim de filme puanım 8/10. Özellikle Into the Wild gibi yol filmlerinden hoşlananlar için tavsiye ediyorum. Hepinize keyifli seyirler.

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger