Son Filmler :

Ghostbusters !


Türkiye'de bu  hafta vizyona giren Ghostbusters filmi ile karşınızdayız bugün.
Ghostbusters alışık olduğumuz bir konsepte sahip. Bu kez yıllar sonra karşımızda yeni bir ekiple benzer bir senaryoyu izlemeye şansına sahip oluyoruz. Eğlenceli bir ekip, güzel bir senaryo, bizim neslimiz için güzel bir nostalji yaşama fırsatı. Özellikle bu defa Ghostbusters ekibinin tamamen kadınlardan oluşması bence filmle ilgili en güzel ayrıntı. Melissa McCarthy'nin oyunculuğu da kesinlikle filmi daha bir üst seviyeye taşıyordu. Chris Hemsworth'un da karakteri her ne kadar çok tatlı olsa da neden böyle bir rolü kabul etti pek anlamadım. Ama filme genel olarak baktığımızda bundan öte bir şey yok. Kesinlikle keyifli bir iki saat geçirdim, çok güldüm, eğlendim. Oyunculuklar da başarılıydı. Ama bu kadar. Filme bundan öte bir şey bekleyerek gitmeyin. İlginç bir senaryo ya da zekice kurgulanmış bir olay örgüsü beklemeyin. Neler olacağını önceden tahmin edebileceğiniz, aralara güzelce yerleştirilmiş esprilerle dolu bir film.  Sadece keyifli bir iki saat ise hedefiniz memnun ayrılabilirsiniz.
Filmimizin imdb puanı 5,4. Benim de filme puanım 6/10. Herkese keyifli seyirler.

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger