Son Filmler :

Jason Bourne !


Yes, We all know his name!
Herkese merhabalar. Bu hafta vizyona giren Jason Bourne filmi ile karşınızdayız. Uzun bir süredir ayrı kaldığımızın farkındayım. Bu ayrılığı bizden daha uzun soluklu bir ayrılık sonrası aramıza katılan Jason Bourne ile sonlandırmaya karar verdim.
Bildiğiniz üzere Jason Bourne karakteri 2000lerin başında hayatımıza girdi. Baş karakterimiz geçmişine dair hiçbir hatırlamayan, olağanüstü bir ajan olan Jason Bourne'du, yani Matt Damon. Üç film boyunca karakterimizle birlikte ilerledik. Ne biz ondan fazla bir şey bildik ne o bizden. Adım adım geçmişini, sırlarını çözmeye uğraştık. Bu esnada aksiyonu hiç durdurmadık tabi. Üç filmin üçü de aynı kalitede aynı heyecandaydı diyemem, özellikle benim için ilk film hepsinden çok daha iyidir. Ama genel olarak belli bir çizgide ilerleyen bir seriydi. Üçüncü filmin sonunda ise ajanımızın geçmişine dair baya bir bilgiye ulaştık, ama hiçbir zaman tam anlamıyla her şeyi bilmemiz mümkün olmadı. Belki de bu yüzden her daim ilgi çekici, merak uyandırıcı bir seri oldu. Bunların ardından bir 4.film de geldi, ama bu defa baş karakterimiz farklıydı. Senaryo farklıydı. Ben bu filmi seriden ayrı tutup asıl seriyi üç film olarak düşünmeyi tercih ediyorum açıkçası.
Gelelim günümüze. 2007 yılındaki The Bourne Ultimatom filminden sonra tekrar Jason Bourne karakteri ile karşı karşıyayız. Yine CIA, eski filmlerden tanıdık yüzler, ne yaptığını bilen ve bir nevi huzuru bulmaya çalışan bir Bourne ve durmak bilmeyen aksiyon vardı. Kesinlikle aksiyon sahneleri açısından oldukça tatmin ediciydi. Özellikle de filmin sonuna doğru. Eğer filmi aksiyon amaçlı izliyorsanız muhtemelen beğeneceksiniz. Ama benim gibi Bourne karakterini tekrar görmek, onunla ilgili daha çok şey öğrenmek için izliyorsanız film biraz sönük kalacak. Evet yeni şeyler öğrendik. Geçmiş bir parça daha aydınlandı, ama açıkçası bunlar için sinemaya ilk günden gitmeye gerek yokmuş. Sadece fragman izleyerek bile filmde neleri öğreneceğimizi ön görmek mümkünmüş. Güzel bir filmdi. Özellikle dediğim gibi aksiyon açısından. Ama açıkçası diğer Bourne filmleri nasılsa öyleydi. Ne eksik ne fazla. Kafamdaki Bourne karakterine bir şey eklemedi ve ayrıca senaryodaki kilit noktalar da fragmandan anlaşılabilirdi.
Sonuç olarak evde de izlenilebilecek, size beklenmedik bir şey sunmayan, önceki Bourne filmlerinin çizgisinde bir filmdi. Filmimizin imdb puanı şu an için 7,9 ama git gide düşüyor açıldığından beri. Nereye kadar inecek merak ediyorum açıkçası. Benim de filme puanım 7/10. Herkese keyifli seyirler.

Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger