Son Filmler :

Ricki and the Flash !


Bugün 2015 yapımı olan Türkçeye Sıradışı Anne olarak çevrilmiş "Ricki and the Flash" filmi ile karşınızdayız. Her sene mutlaka bir tane Meryl Streep'li müzikal görmezsek olmaz. Bu da 2015in müzikali.
Ben her daim müzikal izlemekten çok keyif alan bir insan oldum. En kötülerinde bile eğlendim diyebilirim. Müzikler ve komedi bir araya gelince çok sıradan senaryoları bile güzel bir hale getirebilir bence. Ama bu sadece ben müzikal sevdiğim için. Müzikal olması dışında bu filmi değerlendirdiğimizde sadece güzel şarkıları sıradan bir filmle karşı karşıya kalıyoruz. Meryl Streep kendi müzik grubuyla, şarkıları ve gitarıyla hayatına devam etmeyi seçen ailesini geride bırakmış bir annedir. Ama kızı eşinden boşanıp ağır bir depresyonun içine girince işleri yoluna koymak için eve geri döner. Meryl Streep zaten herkes tarafından kabul görmüş iyi bir oyuncu. Bu filmde de onun oyunculuğunu sorgulamaya gerek duymuyorum. Onun yerine özellikle dikkatimi çeken bir isimden bahsetmek istiyorum. Depresyondaki kızımızı canlandıran Mamie Gummer. Gerçekten de çok başarılı ve çok gerçekçi bir oyunculuk sergilemişti. Ama oyunculuklar ne kadar iyi olursa olsun ya da ne kadar güzel müziklere sahip olursa olsun film sıradan bir aile dramı - komedisi olmaktan çok öteye gidemiyor. İzlenebilir mi evet, ama çok bir beklentiniz olmasın. Özellikle müzikal sevmiyorsanız hiç izlemeyin.
Filmimizin imdb puanı 6. Benim de filme puanım 5/10. İzlemek isteyen herkese keyifli seyirler.



Bu Sinema Filmini Paylaş :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Maxi Box Office - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger